Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik kan me niet herinneren dat er een trap omhoog gaat als je alleen maar erop gaat staan en ik heb het hele spel uitgespeeld. Je zult wel een hendel oid om moeten halen, alleen op die manier kan ik omhoogkomende trappen voor de geest halen 
En anders kan je altijd nog in deze walkthrough kijken, die werkt erg handig
En anders kan je altijd nog in deze walkthrough kijken, die werkt erg handig
[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 24-02-2004 11:48 ]
The devil is in the details.
Die trap hoort omhoog te gaan als erop gaat staan. Farah is door zo'n gat gekropen om aan hendel te trekken waardoor die trap dus omhoog gaat.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb em uitgespeeld op de PS2 en heb geen foutjes kunnen ontdekken. (mooi spel trouwens).
Dus bij jouw gaat die trap wel omhoog als je erop gaat staan.
Kan het me niet herrinneren, maar aangezien ik het spel uitgespeeld heb zal het wel moeten. Je zal toch ergens zelf nog een hendel oid moeten overhalen. Maak anders pic met een digicam ofzo (niet dat je aan mij veel zult hebben, mijn geheugen is niet al te best namelijk :^)
Verwijderd
ik heb ook een probleem bij PoP hoe spring je tussen 2 muren heen en weer om zo verder omhoog te komen??
Pagina: 1