Prince of persia SoT op PS2 - foutje?

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-02 13:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb Prince of persia op Playstation2. Nu ben ik op ongeveer 71% van het spel. Zit in een kamer waar een trap omhoog moet schuiven als je erop gaat staan. Teminste dat beweerd een vriend van me. Bij mij doet hij dat dus niet.
Heb al kweenie hoe vaak al geprobeerd om het spel omnieuw te starten, maar dit heeft geen enkel nut. Ik kan dus niet verder. Zou het soms een foutje in het spel kunnen zijn.
Kan iemand mij helpen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
Ik kan me niet herinneren dat er een trap omhoog gaat als je alleen maar erop gaat staan en ik heb het hele spel uitgespeeld. Je zult wel een hendel oid om moeten halen, alleen op die manier kan ik omhoogkomende trappen voor de geest halen :)

En anders kan je altijd nog in deze walkthrough kijken, die werkt erg handig

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 24-02-2004 11:48 ]

The devil is in the details.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Die trap hoort omhoog te gaan als erop gaat staan. Farah is door zo'n gat gekropen om aan hendel te trekken waardoor die trap dus omhoog gaat.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02 22:36
Ik heb em uitgespeeld op de PS2 en heb geen foutjes kunnen ontdekken. (mooi spel trouwens).

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dus bij jouw gaat die trap wel omhoog als je erop gaat staan.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02 22:36
Kan het me niet herrinneren, maar aangezien ik het spel uitgespeeld heb zal het wel moeten. Je zal toch ergens zelf nog een hendel oid moeten overhalen. Maak anders pic met een digicam ofzo (niet dat je aan mij veel zult hebben, mijn geheugen is niet al te best namelijk :^)

Verwijderd

ik heb ook een probleem bij PoP hoe spring je tussen 2 muren heen en weer om zo verder omhoog te komen??
Pagina: 1