Niet uitgebreid genoeg???

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
[rml][ SNES] Je favoriete SNES Game(s)[/rml]

Mijn post lijkt mij zeer uitgebreid met pics en een duidelijke discussie die ik erover wil starten, namelijk wat je favo SNES game is.

Maar volgens de mod moet het beter :?

[ Voor 5% gewijzigd door brotherlouie99 op 24-02-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Als je 10 plaatjes post wil dat nog niet zeggen dat het uitgebreid (genoeg) is. Vertel ook waarom dat spel jouw favoriete SNES spel is, dáár gaat het om :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

het word gewoon een opsomtopic.. denk dat dat het probleem is. je geeft geen aanleiding tot discussie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Je hebt nu zo'n beetje 5 screenshots en 2 regeltjes tekst. Schrijf eens een intro'tje over de SNES, geef aan waarom dat je favoriete spel is enzo :).

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
December schreef op 24 februari 2004 @ 11:27:
Als je 10 plaatjes post wil dat nog niet zeggen dat het uitgebreid (genoeg) is. Vertel ook waarom dat spel jouw favoriete SNES spel is, dáár gaat het om :)
O oke, maar dan kan ik dat er nog wel bijzetten hoor. Maar moet ie dan gelijk op slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je ff mailen, het is immers een "onterecht slotje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

brotherlouie99 schreef op 24 februari 2004 @ 11:28:
[...]

O oke, maar dan kan ik dat er nog wel bijzetten hoor. Maar moet ie dan gelijk op slot?
voor jouw is het mischien vervelend dat ie gelijk op slot gaat. Maar stel je voor dat we elk topic wat niet goed is open laten met de mededeling dat de TS z'n startpost moet aanpassen... dan word het een gigantisch zooitje.. het is soms lullig maar je kan gewoon beter nieuw topic maken met meer uitleg enzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

brotherlouie99 schreef op 24 februari 2004 @ 11:25:
...en een duidelijke discussie die ik erover wil starten, namelijk wat je favo SNES game is.

Maar volgens de mod moet het beter :?
Geef de mensen dan punten om op een discussie in te gaan. Of voorbeelden waaraan een 'favo SNES game' moet voldoen. Of kom zelf met een stelling die je ondersteunt, of juist ontkracht. Ik zie namelijk weinig duidelijkheid over die discussie, en de sluitmsg van Merely vind ik dan ook terecht :)

Niet vergeten: een topicstart maakt of breekt een topic. Heb je een goede, uitgebreide (niet alleen plaatjes!!) topicstart, dan kan je er haast zeker van zijn dat het een prima topic zal worden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt me duidelijk... mocht je nog vragen hebben dan kun je gewoon mailen, ook dat stond in de FAQ ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.