Ik heb hier een code die wordt aangeroepen blijkbaar bij het laden van mijn pagina of herlanden.
Maar als ik over een imagemap ga spuugt hij dus uit dat er fouten inzitten.
Maar hij geeft iedere keer op een andere plek de foutmelding Object Expected ik heb al gekeken met alerts ik bekijk hem met IE
ik kom wel in de functie eerste if is geen probleem 2e kom ik niet in omdat dat voor NS is en de else kom ik ook niet in?
Als ik deze functie uitcommentarieer. en alle verwijzingen uitcommentarieer en de pagina opnieuw laadt dan houdt hij gewoon dezelfde stomme fout terwijl hij nooit in die functie mag komen.
Wie of wat weet hier een oplossing voor.
De fout treedt trouwens op als ik over een Imagemap ga.
Maar als ik over een imagemap ga spuugt hij dus uit dat er fouten inzitten.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| function ActMM_reloadPage(bIni) { //document.MM_pgW=innerWidth; //document.MM_pgH=innerHeight; if (bIni==true) with (navigator) { //alert(bIni); if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) { document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=ActMM_reloadPage; } } else { if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload(); } } |
Maar hij geeft iedere keer op een andere plek de foutmelding Object Expected ik heb al gekeken met alerts ik bekijk hem met IE
ik kom wel in de functie eerste if is geen probleem 2e kom ik niet in omdat dat voor NS is en de else kom ik ook niet in?
Als ik deze functie uitcommentarieer. en alle verwijzingen uitcommentarieer en de pagina opnieuw laadt dan houdt hij gewoon dezelfde stomme fout terwijl hij nooit in die functie mag komen.
Wie of wat weet hier een oplossing voor.
De fout treedt trouwens op als ik over een Imagemap ga.