Toon posts:

Orderstop Demon

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook weer wat ;)

Ik heb sinds oktober 2003 Demon gehad en ben onverwachts gaan verhuizen in februari 2004. Mijn eigen fout dus heb ik Demon afbetaald tot oktober 2004 (kleine 600 euri).

Ik bellen om op mijn nieuwe adres Demon te krijgen, bellen naar BBNED, allemaal gelukt en nu is het beschikbaar volgens BBNED :)

Nu heb ik Demon gebeld en zij zeggen dat ze een order stop hebben richting BBNED en dat ze alleen nog via BabyXL leveren!!

Alle andere 8 MBit ISP's leveren wel, maar ik heb het altijd goed gehad bij Demon (nooit down etc).

Vragen:

1. Is het zo dat en BBNED en BABYXL in 1 wijk samen kunnen leveren? (anders stalk ik BabyXL wel ff zoals bij BBNED gelukt is :P)
2. Welke andere ISP's zijn net zo goed en goedkoop als Demon?

Greets
Desmond

Verwijderd

Als BabyXL beschikbaar is in jou omgeving (postcodecheck) dan is dat toch geen probleem?

Als BBned beschikbaar is dan is BabyXL dat vaak ook, je kan het misschien ook beter vragen in het algemene Demon topic : [rml][ Ervaringen] Demon DSL Express #10[/rml]

Ik heb zelf trouwens Demon via BabyXL en ben erg tevreden.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:12 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
het is mogelijk dat kpn,bbnet en babyxxl op het zelfde adres leverbaar is. je zult alleen ff moeten uitzoeken of dat ook bij jouw het geval is.

Verwijderd

Wat is de reden eigenlijk dat ze niks meer via BBned willen doen :?
Cistron/Tweakdsl schijnen ook goed te zijn, alleen wel iets duurder dacht ik :9

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is et em juist, BabyXL is (voor zover ik weet) nog niet beschikbaar in mijn regio!

3162TB4->ISDN

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En als babyxl daar niet beschikbaar is vraag je toch gewoon bij een andere bbned isp aan.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 08:30

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:13:
Wat is de reden eigenlijk dat ze niks meer via BBned willen doen :?
Cistron/Tweakdsl schijnen ook goed te zijn, alleen wel iets duurder dacht ik :9
mischien duurt het atm te lang bij bbned? waardoor de klanten boos worden op demon en ze dat niet willen?

blup

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:17
aaaargh :(
dit vind ik helemaal niet leuk!
bij ons is alleen KPN en bbNed als carrier leverbaar en ik wil na 15 maart een Demo abbo gaan aanvragen. :{ zie er van komen dat ik nu helemaal lang zonder internet kom te zitten grrr!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

BBned heeft dacht ik last van capaciteits- en stabiliteitsproblemen, daardoor is er dacht ik een tijdelijke stop.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:08:
Ik heb sinds oktober 2003 Demon gehad en ben onverwachts gaan verhuizen in februari 2004. Mijn eigen fout dus heb ik Demon afbetaald tot oktober 2004 (kleine 600 euri).
Beetje offtopic:
Waarom heb je hun afbetaald?
Ik heb in een zelfde situatie gezeten bij @home kabelinternet. In hun AV stond echter dat als ik zou verhuizen en op het nieuwe adres geen @home beschikbaar was ik mijn abonnement op kon zeggen met 1 maand opzegtermijn.
Ik had pas sinds eind oktober 2003 @home, ik heb dus slechts 3,5 maanden @home gehad.
Dit is toch heel normaal dat als je gaat verhuizen je onder het contract uit kunt toch?

hmmz

Verwijderd

DJ^ schreef op 24 februari 2004 @ 11:21:
[...]
Beetje offtopic:
Waarom heb je hun afbetaald?
Ik heb in een zelfde situatie gezeten bij @home kabelinternet. In hun AV stond echter dat als ik zou verhuizen en op het nieuwe adres geen @home beschikbaar was ik mijn abonnement op kon zeggen met 1 maand opzegtermijn.
Ik had pas sinds eind oktober 2003 @home, ik heb dus slechts 3,5 maanden @home gehad.
Dit is toch heel normaal dat als je gaat verhuizen je onder het contract uit kunt toch?
Bij Demon niet, sowieso kan je alleen normaal verhuizen als je KPN ADSL heb, zover ik het heb begrepen. Ik moet zelf ook BBNed afkopen voor zo'n 9 maanden (ook plotselinge verhuizing), en op het nieuwe adres levert BBNed niet (is nog het ergste van alles).

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:25:
[...]

Bij Demon niet, sowieso kan je alleen normaal verhuizen als je KPN ADSL heb, zover ik het heb begrepen. Ik moet zelf ook BBNed afkopen voor zo'n 9 maanden (ook plotselinge verhuizing), en op het nieuwe adres levert BBNed niet (is nog het ergste van alles).
Rare situatie, ik heb dus gewoon enorme mazzel gehad.

hmmz

Verwijderd

Topicstarter
Demon is simpel, jij neemt internet en jij kiest ervoor om te verhuizen, dus jij mag Demon betalen ... Ik ben dus bang dat als ik nu een ISPtje neemt voor 100 euro per maand dat ik na 2 maanden ineens demon via baby kan krijgen en dan zit ik weer een jaar ergens aan vastgeplakt!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:28:
Demon is simpel, jij neemt internet en jij kiest ervoor om te verhuizen, dus jij mag Demon betalen ... Ik ben dus bang dat als ik nu een ISPtje neemt voor 100 euro per maand dat ik na 2 maanden ineens demon via baby kan krijgen en dan zit ik weer een jaar ergens aan vastgeplakt!
Kun je niet een dealtje sluiten met de newe bewoners ;)
Je moet het in feite toch betalen en dan kunnen zij goedkoop adsl'en en jij bent minder geld kwijt.

win-win situatie :D

hmmz

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05 17:09

Robtimus

me Robtimus no like you

DJ^ schreef op 24 februari 2004 @ 11:26:
[...]

Rare situatie, ik heb dus gewoon enorme mazzel gehad.
Nee.
ADSL providers huren een jaar de lijn bij de lijnboer (KPN, BBNed, BabyXL, ...). Jij betaalt de provider die huur terug. Als jij eerder weggaat betalen zij nog wel die huur. Die verhalen ze daarom bij jou.

De kabelboer zit in een andere situatie (nog): provider en kabelboer zijn een en dezelfde, er is dus geen huur die bv @Home moet betalen aan @Home. Die huur wordt dus ook niet op jou verhaald.

Dit kan wel gaan veranderen als de kabelmarkt wordt opengesteld, maar dat is afwachten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:25:
[...]

Kan wel een bbned aansluiting verhuizen, kijk maar eens bij Cistron.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik zit al een maand te wachten op de technische check door Demon (bij mij is alleen BBned mogelijk). Heb ik nu ook last van die orderstop, en kan ik mijn order cancellen?

:(

Yo.

• Rody
  • Laatst online: 25-04 19:24
Ook vreemd is dat de postcode check van demon aangeeft dat er geen adsl op mijn adres beschikbaar is terwijl het bij alle andere adsl providers wel kan.

Waarschijnlijk dus gewoon met die orderstop te maken want het kon eerst wel bij demon. Best wel stom dat ze het zo doen en niet een melding geven met: orderstop.

• ScuL
Rody schreef op 24 februari 2004 @ 16:12:
Ook vreemd is dat de postcode check van demon aangeeft dat er geen adsl op mijn adres beschikbaar is terwijl het bij alle andere adsl providers wel kan.

Waarschijnlijk dus gewoon met die orderstop te maken want het kon eerst wel bij demon. Best wel stom dat ze het zo doen en niet een melding geven met: orderstop.
Dat kan best kloppen want ik had daar ook last van! :{

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:08
ik heb een brief gekregen van surfsneladsl, mijn aanvraag wordt ook niet direct behandeld. Er zou een capiciteitsgebrek zijn in de wijkcentrale...

Verwijderd

Topicstarter
Even een update:

Vandaag gebeld met de helpdesk van BabyXL (Tiscali) en zij schrokken van het feit dat BBNED wel en zij niet konden leveren.

Dus hebben ze voor mij het adres vrijgegeven! :):)

Top service van die gasten...

eachte heer van der Winden,

Hartelijk dank voor uw bestelling van Demon DSL Express. De order is bij ons bekend onder nummer 43336. U kunt het Demon DSL abonnement nog tot en met 01-03-2004 kosteloos annuleren onder "Mijn DSL Express" op onze
website: www.dslexpress.nl. Belangrijk: u kunt uw order niet per e-mail annuleren! Na bovengenoemde datum zullen wij uw bestelling definitief in behandeling nemen.

Dus nou krijg ik netjes weer mijn demon aansluiting :)

Thx voor de info all :P

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Sorry voor de kick...

Ik heb dus ook al gehoord dat er stabiliteitsproblemen zijn bij BBned met als gevolg een orderstop in mijn wijk (en vele anderen) bij Demon. Is er iemand die weet wanneer de orderstop voorbij is en we weer gewoon dsl express kun bestellen? :(

• ScuL
Ik kan in mijn wijk nog steeds niet bij Demon bestellen en heb inmiddels al bijna een week Cistron!! (ook via bbNed).
Bij mij is er dus al een Demon orderstop sinds begin maart!

Stabiliteitsproblemen bij bbNed zijn zo goed als verholpen, alleen SurfSnelDSL blijkt nog de nodige problemen te geven.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ja de orderstop is naar mijn weten al zo'n 2 maanden bezig. Als ik je bericht zow lees dan denk (hoop) ik dat het weer snel vrij komt.

Verwijderd

-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 19:52:
Ik kan in mijn wijk nog steeds niet bij Demon bestellen en heb inmiddels al bijna een week Cistron!! (ook via bbNed).
Bij mij is er dus al een Demon orderstop sinds begin maart!

Stabiliteitsproblemen bij bbNed zijn zo goed als verholpen, alleen SurfSnelDSL blijkt nog de nodige problemen te geven.
Ja, maar ikd acht dat Demon ook erg veel klanten toen in ene kreeg, daarom zijn sommige servers (mail etc) niet even goed geweest etc. Daarom zijn ze slim dat ze eerst orde op zaken willen stellen. :)

• Robtimus
  • Laatst online: 14-05 17:09

Robtimus

me Robtimus no like you

-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 19:52:
Kom dan maar even hiernaartoe.

Download synch is gedaald van 7600 naar amper 2800, met regelmatige disconnects (synch op 0). En ik ben niet de enige met een lagere down synch (al lijk ik wel de enige zijn bij wie het zo drastisch is). Noem BBNed dus nog maar eventjes NIET stabiel.

(en dan had ik het niet eens over de hoge pings waar velen last van hebben)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• ScuL
Ja maar als ik een postcode van een vriend in stel dan kan ik wél gewoon bestellen.
Demon is vaag en antwoord ook niet op mailtjes :? ... Ben blij dat ik nu Cistron heb :D

-reply op hierboven-
Ik kan ook niet voor iedereen spreken, maar veel providers die op het bbNed netwerk zijn aangesloten hebben de zaken inmiddels stabiel. De problemen liggen dus niet bij bbNed maar bij je provider!

[ Voor 40% gewijzigd door ScuL op 20-04-2004 19:57 ]

Verwijderd

Orderstop??
lijkt me niet :)
ze zijn namelijk weer met aanbiedingen begonnen!! 8) _/-\o_

• ScuL
Helaas,
De beschikbaarheidscontrole geeft aan dat Demon DSL Express op dit moment niet kan worden geleverd op uw postcode. Dit kan diverse oorzaken hebben. De telefooncentrale is niet geschikt gemaakt, de afstand tot de telefooncentrale is te groot of het type van uw aansluiting voldoet niet.

Als u uw e-mailadres invult, kan Demon u een bericht sturen indien Demon DSL Express beschikbaar komt voor uw lijntype en postcode.

Let op:
Op bepaalde telefooncentrales worden momenteel geen nieuwe orders aangenomen.Laat uw e-mailadres achter om op de hoogte gehouden te worden.
Dit heeft geen verdere gevolgen voor reeds geaccepteerde orders.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:59
Ik heb vandaag 'geleerd', dat Cistron zijn eigen 'NRP's' heeft staan bij bbned.

Demon gebruikt de NRP's van bbned. Daarom, heeft Demon een leden stop. En kan je nog wel gewoon kwaliteits dsl nemen via Cistron.

En nee, ik werk niet op de marketings afdeling van cistron.

Uitleg NRP: http://groups.google.com/...m.niels%40extrix.fusix.nl

[ Voor 27% gewijzigd door mhr-zip op 20-04-2004 20:10 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• ScuL
Ah dat verklaart waarom ik die superbe ping van tussen de 11 en 13 heb :)

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 22:57
mhr-zip schreef op 20 april 2004 @ 20:06:
...
Demon gebruikt de NRP's van bbned. Daarom, heeft Demon een leden stop. En kan je nog wel gewoon kwaliteits dsl nemen via Cistron.
Klok, klepel?
En nee, ik werk niet op de marketings afdeling van cistron.
Daar twijfel ik ook niet aan. Anders had je wel betere argumenten gegeven :)

Demon heeft geen ledenstop. Ik ga er wel vanuit dat bepaalde centrales vol zitten en waarschijnlijk worden uitgebreid. Of de vervanging door Alcatel apparatuur hier wat te maken heeft, weet ik niet.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:59
-ScuL- schreef op 20 april 2004 @ 20:13:
Ah dat verklaart waarom ik die superbe ping van tussen de 11 en 13 heb :)
Onder andere ja.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• ScuL
OllieMongollie schreef op 20 april 2004 @ 20:21:
[...]

[...]

Daar twijfel ik ook niet aan. Anders had je wel betere argumenten gegeven :)

Demon heeft geen ledenstop. Ik ga er wel vanuit dat bepaalde centrales vol zitten en waarschijnlijk worden uitgebreid. Of de vervanging door Alcatel apparatuur hier wat te maken heeft, weet ik niet.
Klok, klepel? :? :D
Dit gaat namelijk niet helemaal op.
Mijn centrale is bijv. op 31 maart geupgrade met Alcatel apparatuur.
Daarna was er nog steeds geen aanvraag mogelijk. De centrale is ook niet vol want alle andere bbNed providers nemen wél klanten aan op deze centrale.
Conclusie: Demon ligt dwars.
Waarom :? : Joost mag het wten.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 19:59:
Orderstop??
lijkt me niet :)
ze zijn namelijk weer met aanbiedingen begonnen!! 8) _/-\o_
Ja oke, maar wat heb je daaraan als er tog geen leden bij mogen komen? Zou stomme actie zijn imho.
Ik heb nu ook een beetje het gevoel dat het ergens fout bij Demon zit...

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 20-04-2004 20:36 ]

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 22:57
Inderdaad. Wat heeft die ledenstop te maken met het feit dat Demon geen eigen NRP's heeft?
Dit gaat namelijk niet helemaal op.
Mijn centrale is bijv. op 31 maart geupgrade met Alcatel apparatuur.
Daarna was er nog steeds geen aanvraag mogelijk. De centrale is ook niet vol want alle andere bbNed providers nemen wél klanten aan op deze centrale.
Conclusie: Demon ligt dwars.
Beetje kort door de bocht. Anyway, het blijft speculeren maar in deze thread wordt er iets geopperd over de beschikbaarheidstest van BBNed.
Pagina: 1