Toon posts:

[IE] Plugins en exec niet te downloaden *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helemaal geen activexplugin object downloaden/installeren en ik kan ook geen .exe files en .cab files downloaden.. Weet iemand waar dit aan ligt..

Ik heb al gekeken bij de beveiliging van de internet optie maar deze staan allemaal op zeer laag duzz moet wel goed ingesteld staan..

Hoe kan ik dit veranderen??

Ik heb Xp prof.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Haha, dat wil ik ook, mooie beveiliging...
Zit je soms achter een (bedrijfs) firewall ?? (Bij ons op de ut filteren ze ook op .mp3 etc. zo dat je die niet kan downloaden)
Of heb je een antivirus programma draaien ?
Het kan ook zijn dat je vroeger een firewall/antivirus hebt gehad die nog niet gedeinstaleerd is ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier wel achter een firewall inderdaad alleen andere gebruikers kunnen dit wel en ik heb administrator rechten gekregen dus daar kan het niet aan liggen. Als ik deze pc thuis gebruik werkt het ook niet. Antivirus software is ook hetzelfde als andere gebruikers hier..?? Instellingen van virusscanner zijn ook hetzelfde..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

whoami schreef op 06 februari 2004 @ 12:14:
Je vraag is gewoon te vaag. Lees de quickstart eens, en zorg dat je zoveel mogelijk info geeft, over wat je al geprobeerd hebt, hoe je zelf denkt te werk moeten gaan, etc....
Geef nu eens iets meer info. Je zegt zelfs niet dat je het over je browser hebt en om welke browser het dan gaat :Y)

Welke foutmeldingen krijg je verder, wat staat er in je event log en worden er policies gebruikt? Verder: schakel virusscanner etc even helemaal uit.

offtopic:
Ondertussen haal ik een half dozijn vraagtekens en uitroeptekens uit de topictitel. ZO schreeuwen is niet nodig ;)
Op de gok zet ik verder voor de duidelijkheid [IE] in de topictitel.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 24-02-2004 11:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Internet explorer 6.x
Foutmelding kan dit bestand niet downloaden.. Internet explorer kan de website niet vinden. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan hem niet vinden. Probeer het later nog een keer..

Ps volgens mij was de vraag meer dan duidelijk.

Het kan toch zijn dat er gebruikers zijn die ooit hetzelfde probleem hebben gehad en een oplossing weten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niets werkt

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:25 ]

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
beveiligingsniveau in IE heel hoog staan?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Verwijderd

Topicstarter
nee zeer laag

Verwijderd

Topicstarter
bijvoorbeeld bij deze link (geld voor alle .exe .cab en activexobjecten)

http://download.com.com/3000-2406-861343.html?tag=pop

Als je op deze pagina de activex viewer probeert te downloaden krijg ik dit niet voor elkaar. Er verschijnt de volgende message:

Het volgende bestand kan niet worden gedownload:
settuppad.exe van download.microsoft.com

Internet Explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw.

Ik weet niet wat er verkeerd is ingesteld, maar ik kan het gewoon niet downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die me kan helpen :?

Verwijderd

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.
Het is NIET de bedoeling na nog geen 15 minuten een topic zo te kicken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kick helemaal niets.. Ik ben alleen ten einde raad en het enige wat de moderators kunnen zeggen is dat ik niet zo vaag moet zijn. Nou ik dacht dat het een vrij DUIDELIJK probleem was en ik hoop alleen maar dat iemand me snel kan helpen want ik zit hier nou eenmaal niet voor niets te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Extra => Internet Opties => Beveiliging => Aangepast Niveau
en daar dan even rondkijken?

Ik kan daar dingen vinden als 'activeX besturingselementen downloaden' en 'Bestand downloaden' vinden met 'inschakelen' en 'uitschakelen'.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik allemaal al bekeken en staat op minimale beveiliging. Ik heb alles open gezet en nog steeds kan ik niet downen. :'(

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

offtopic:
Die eerste keer was niets mis mee, maar binnen 10 minuten is zeker niet de bedoeling. Je bent niet bepaald de enige met een vraag :*
Al die regeltjes en tips van mods zijn om het voor iedereen leuk te houden :)

Heb je nu alles zoals virusscanners etc uitgeschakeld? Zo ook downloadmanagers, firewalls, etc.

En daarnaast: probeer een andere browser zoals firefox.

edit:
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:02:
En ja hoor firefox is alleen te downloaden door middel van een executable.. En die kan ik nou net niet downen... 8)7
Oeps, niet eens aan gedacht :X Maar het kan wel gewoon: zie hieronder :P

[ Voor 42% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2004 15:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al deze dingen uitgeschakeld. Ik zal firefox eens proberen als ik die gevonden krijg. Maar dat zal niet het grootste probleem zijn...

Verwijderd

Topicstarter
En ja hoor firefox is alleen te downloaden door middel van een executable.. En die kan ik nou net niet downen... 8)7

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:02:
Als je even 5 minuten wacht heb ik Firefox geuploadt voor je, maar dan als een ZIP file ;)

Hmm, m'n webspace kan geen 6 MB aan :? Maar hij is ook van Mozilla.org te downloaden 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 15:13 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt. Zip file zijn wel te downen..
Tnx _/-\o_

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

http://ftp.mozilla.org/pu...t-trunk/Firefox-win32.zip :)

Maar check dus ook download managers etc. DAP kan erg vervelend zijn AFAIK.

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2004 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen download managers geinstaleerd...???

Dus dat kan het ook niet zijn. Ik ga in ieder geval je progje ff proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen verbinding krijgen met fire fox hij zegt dat hij mijn proxyverbinding niet kan vinden maar die heb ik toch echt goed ingesteld.

We hebben een Http proxy adres http://f2server poort 8080

IK snap niet dat hij hem niet kan vinden :?

Verwijderd

Topicstarter
Oke heb het nu met firefox geprobeerd en nu werkt het wel..???
Ik snap niet wat er verkeerd is ingesteld bij Internet Explorer.. De beveiliging staat laag overal. |:( Waar je al niet gek van kan worden

Verwijderd

Topicstarter
Toch zou ik het nog graag werken zien in Internet Explorer..

Iemand verder een tip???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? Nou dan moet het maar met Firefox al is dit niet heel erg handig..
Pagina: 1