Toon posts:

Optische muis doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een "total system lock-up", deed mijn muis het niet meer. Het is een optische Gigabyte muis, type weet ik niet. Het lampje in de muis blijft volop branden (alsof je aan het muizen bent), en je kan nog wel gewoon klikken. De muisrichter blijft alleen in het midden van je scherm staan.

Ik zal even testen of hij het wel met knoppix doet. Dan weet ik tenminste of het aan de muis of aan windows XP SP1 ligt.

Alvast bedankt.

Verwijderd

is deze post een mededeling van hoe jij het probleem met je muis oplost of is het daadwerkelijk een probleem?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Heb je hem aan USB of of PS2 hangen?
Wijzig dat dan, of start in Veilige modus op en gooi de muisdrivers weg, dit wil ook nog weleens helpen :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:33

Hu9o

Schokkend

Het lijkt me niet dat de muishardware kapot is, waardoor je een system crash krijgt. Het zal waarschijnlijk wel een driver fout zijn. Probeer eens de drives te uninstallen en dan weer te booten.

Beetje met tab enzo proberen daar te komen zonder muis.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem aan USB to ps2 hangen. Ik zal het even proberen zonder converter. edit: Zonder converter doet hij het ook niet. edit: En nu weer wel. In knoppix doet de muis trouwens hetzelfde. Kan het probleem in het bios zitten? :X

De crash kwam niet nadat de muis het niet meer deed, maar na de crash deed de muis het niet meer!

MM96: Het is een daadwerkelijk probleem. 8)7

Ok, dank je wel voor de hulp!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:11 ]

Verwijderd

Misschien is je muis gewoon overleden.

Probeer eens een andere...
Pagina: 1