Toon posts:

Maxtor 120 GB probleem:

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He mensen, ik heb dus een probleem (denk ik) met m'n maxtor 120GB 8mb geheugen 7200 rpm. Volgens de 'kenmerken' van m'n c:schijf heb ik m voor 70 gb volgestouwd terwijl ik via de verkenner maar op hoogstens 30gig kom. Heb al scandisk, defragmenteren en alles gedaan dus waar kan dit aan liggen??

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:44

Smarron

The bend

Heb je een virusscanner draaien ?
Misschien veel system restores opgeslagen ?
Disk cleanup ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Heb je misschien verborgen bestanden die zo groot zijn oid?

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 24 februari 2004 @ 10:51:
Heb je een virusscanner draaien ?
Misschien veel system restores opgeslagen ?
Disk cleanup ?
Hoe kan ik die system restores wegflikkeren dan? Heb de maximale groote al wel aangepast maar dit veranderd niks aan mijn probleem. Virusscanner heb ik niet en disk cleanup heb ik ook al vaak gedaan.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lenny: kijk in de FAQ van dit subforum onder "Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?" voor alle mogelijke oorzaken :)

Verwijderd

wat bedoel je precies met "volgens de kenmerken" ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:10 ]

Verwijderd

Ga een naar My Computer>Tools>Folder Options>View>klip op show hidden files and folders. Zie je dan een erg groot bestand staan ergens?

• Smarron
  • Laatst online: 21:44

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:08:
Hoe kan ik die system restores wegflikkeren dan? Heb de maximale groote al wel aangepast maar dit veranderd niks aan mijn probleem. Virusscanner heb ik niet en disk cleanup heb ik ook al vaak gedaan.
Als je een disk cleanup doet, krijg je ook een 2e tabblad. Ga daar naartoe en kies bij system restoren voor clean up. Alle restores behalve de laatste worden dan verwijderd.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 24 februari 2004 @ 11:20:
[...]
Als je een disk cleanup doet, krijg je ook een 2e tabblad. Ga daar naartoe en kies bij system restoren voor clean up. Alle restores behalve de laatste worden dan verwijderd.
Jullie zijn fantastisch jongens, dat was hem. Had ongeveer voor 30 gig aan restore files staan. :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dus toch .. Voortaan wel éérst de FAQ checken eer je een topic opent. Dat wordt hier op GoT echt wel van je verwacht. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.