Helpdesk MyADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Professionele en goed bereikbare helpdesk

MyADSL: Een eigen helpdesk:

Bel 0900-8086
€0,35/min. (u betaalt vanaf het moment dat u iemand spreekt)

Maandag t/m vrijdag van 9:30 tot 17:30

Ik zal jullie wat verklappen. Het is alles behalve professioneel. :r Mijn internet lag gisteren op zijn kontgat voor 5 uurtjes. Ik kon ze niet bereiken. Dus ging ik door met bellen tot in de late uurtjes. Blijkt dat ze dus al om half zes! de stekker eruit trekken van de helpdesk. Vinden jullie dit professioneel? Ik ving iets op van Cambrium en BBNed. Kan iemand mij vertellen wat zij zijn en of ik misschien de helpdesk van hen kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Mijn broer is al een paar weken (!) bezig om zijn email werkend te krijgen...

Cheap internet heeft schijnbaar ook zijn prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazzy schreef op 24 februari 2004 @ 10:27:
Mijn broer is al een paar weken (!) bezig om zijn email werkend te krijgen...

Cheap internet heeft schijnbaar ook zijn prijs.
Ja dat is mij tot op heden ook nog niet gelukt. Ze hadden het over nadat je het in Outlook registreert binnen anderhalfuur online zou zijn. Inmiddels is het 2 dagen geleden en nog steeds foutmeldingen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 10:25:

Ik zal jullie wat verklappen. Het is alles behalve professioneel. :r Mijn internet lag gisteren op zijn kontgat voor 5 uurtjes. Ik kon ze niet bereiken. Dus ging ik door met bellen tot in de late uurtjes. Blijkt dat ze dus al om half zes! de stekker eruit trekken van de helpdesk. Vinden jullie dit professioneel? Ik ving iets op van Cambrium en BBNed. Kan iemand mij vertellen wat zij zijn en of ik misschien de helpdesk van hen kan bellen?
MyADSL is jouw aanspreekpunt en koopt het adsl 'whitelabel' in (complete dienst) bij Cambrium. Dat is eigenlijk de ISP.

BBned is de NSP (network service provider) die beheerd het dsl netwerk. Dus vanaf de centrale tot aan de ISP. Daar kan je als klant nooit direct terecht. Je zou het wel bij Cambrium kunnen proberen maar ik geef je weinig kans. Myadsl heeft deal met cambrium. Cambrium neemt adsl-segment af bij bbned. Je zal als klant vast niet midden in de rij mogen communiceren ;)

Goedkoop internet heeft zijn prijs.... je had toch niet verwacht dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zat?

[ Voor 4% gewijzigd door bjck op 24-02-2004 10:55 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
De vraag is een beetje wat de reactie van cambrium is als je ze belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazzy schreef op 24 februari 2004 @ 11:01:
De vraag is een beetje wat de reactie van cambrium is als je ze belt
Ja dat wil ik dus weten. Wat is de telefoonnummer van ze? Tot hoe laat is de helpdesk van Cambrium open? Zijn ze WEL bereikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op 24 februari 2004 @ 10:55:
[...]

MyADSL is jouw aanspreekpunt en koopt het adsl 'whitelabel' in (complete dienst) bij Cambrium. Dat is eigenlijk de ISP.

BBned is de NSP (network service provider) die beheerd het dsl netwerk. Dus vanaf de centrale tot aan de ISP. Daar kan je als klant nooit direct terecht. Je zou het wel bij Cambrium kunnen proberen maar ik geef je weinig kans. Myadsl heeft deal met cambrium. Cambrium neemt adsl-segment af bij bbned. Je zal als klant vast niet midden in de rij mogen communiceren ;)

Goedkoop internet heeft zijn prijs.... je had toch niet verwacht dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zat?
Je hebt het over dubbeltjes maar ik denk toch gauw dat € 40 in de maand aardig wat geld is. Als zij met klanten van € 40 p/maand geen fatsoenlijke helpdesk kunnen neerzetten is het alles behalve professioneel. Het is zelfs bedrog! (immers het staat met koeienletters aangegeven op de website van MyADSL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het niet professioneel dat een helpdesk tot 17.30 werkt? Het zou mooi zijn als je een 24h helpdesk hebt, maar dan betaal je ook iets meer dan nu het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Let wel; je hebt een contract met MyDSL. Niet met Cambrium. Dat Cambrium eventueel een dienst verkoopt aan MyDSL doet niet echt terzake; die dienst verkopen ze namelijk niet aan jou.

Cambrium leverd DSL aan meerdere providers, Truedsl, Tweakdsl, flevodsl, MyDSL etc. Elk met een eigen nummer etc. Maar al die nummers komen dus wel weer uit bij cambrium.

Maar! Toch zegt dat niet veel. Zo zal cambrium met MyDSL niet graag de TweakDSL klanten laten overstappen. (MyDSL is goedkoper). Dus wat doen ze: Cambrium maakt met Mycom een andere deal als dat ze met Tweakers.net deden: Er wordt bezuinigd op support.

Dus, ookal zitten we allemaal bij Cambrium; De een heeft recht op meer support dan de ander. Dat is de prijs die je betaald, of, welke je eigenlijk niet betaald aangezien het zo goedkoop is.

Zo heb ik bijvoorbeeld een abonnement bij TrueDSL. Nog nooit hoeven wachten bij de telefoon, alles is mogelijk....en ze hebben me zelfs buiten kantooruren geholpen laatst. (Telefonisch, tussen 20.00 en 21.00 uur beziggeweest!).

[edit]
Dus nogmaals: You get what you pay for. Daarom vind ik de sfeer in dit topic ook niet zo goed eigenlijk, men kan best iets rustiger aan doen. Ik hoop dt dat gaat verbeteren in de volgende replies :)

[ Voor 10% gewijzigd door Xandrios op 25-02-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xandrios schreef op 24 februari 2004 @ 11:43:
Let wel; je hebt een contract met MyDSL. Niet met Cambrium. Dat Cambrium eventueel een dienst verkoopt aan MyDSL doet niet echt terzake; die dienst verkopen ze namelijk niet aan jou.

Cambrium leverd DSL aan meerdere providers, Truedsl, Tweakdsl, flevodsl, MyDSL etc. Elk met een eigen nummer etc. Maar al die nummers komen dus wel weer uit bij cambrium.

Maar! Toch zegt dat niet veel. Zo zal cambrium met MyDSL niet graag de TweakDSL klanten laten overstappen. (MyDSL is goedkoper). Dus wat doen ze: Cambrium maakt met Mycom een andere deal als dat ze met Tweakers.net deden: Er wordt bezuinigd op support.

Dus, ookal zitten we allemaal bij Cambrium; De een heeft recht op meer support dan de ander. Dat is de prijs die je betaald, of, welke je eigenlijk niet betaald aangezien het zo goedkoop is.

<font color=grey>Zo heb ik bijvoorbeeld een abonnement bij TrueDSL. Nog nooit hoeven wachten bij de telefoon, alles is mogelijk....en ze hebben me zelfs buiten kantooruren geholpen laatst. (Telefonisch, tussen 20.00 en 21.00 uur beziggeweest!).</font>

[edit]
Dus nogmaals: You get what you pay for. Daarom vind ik de sfeer in dit topic ook niet zo goed eigenlijk, men kan best iets rustiger aan doen. Ik hoop dt dat gaat verbeteren in de volgende replies :)
Xandrios, is je reclame kwartiertje voorbij? ;)
(Xandrios is brought to you by TrueDSL, uw betere internet provider 8) )

Even terug ontopic:
Maar € 40 p/maand is toch niet weinig? Ben ik hier de enige die dat vindt?
Je mag toch wel wat service hiervoor terug verwachten?

edit:

Abonnements tarieven
Economy 1:25

ADSL

512Kb/256Kb
1024Kb/512Kb
2048Kb/512Kb
2-8Mb/512KB
€ 55,-
€ 70,-
€ 80,-
€ 95,-

Prijzen ex. BTW

Als dit de prijzen p/maand zijn van een ECONOMY isp dan zijn zij wel ERG duur.
Tiscali levert het voor 1/4 van de prijs wat zij ervoor vragen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:51:
[...]

edit:
Nu ga je appels met peeren vergelijken ;) Je zit met overboekings verschillen en een groot verschil in aanhangende diensten en dienstverlenging. Netwerk van truedsl is vele malen anders en beter opgezet (door trueserver) dan hoe tiscali dat momenteel doet....

Alles heeft zijn prijs, en ook support is een onderdeel waar veel geld in moet en daarop willen veel isp's bezuinigen.

jij vindt 40 euro best veel en je verwachtings patroon is misschien iets wat ruim. De prijzen van MyADSL zijn scherp. Zelfs onder het gemiddelde van de vergelijkbare bbned leveranciers. Kijk aub uit met vergelijken, misschien zijn bij die abonnementen de gebruikte bbned dienst gelijk voor het oog, en is het misschien vergelijkbaar met wat babyxl (tiscali) levert, maar de ISP maakt de koppeling, en koppelt je aan I-net vast.

Je hebt zo veel verschillende mogelijkheden... als je als bedrijf X adsl wilt leveren ...

- Je koopt het whitelabel in .. (bij bv cambrium/dutchsl/dutchweb) en hangt je naam eraan.

- Je neemt het af bij bbned op IP en verzorgt de rest zelf

- Je neemt af bij bbned op ATM en beheert ook de gateways zelf (de veel
gebruikte en besproken Cisco NRP's ... )

Kosten en achterliggende verschillen, maakt vergelijken zo 123 onmogelijk ;)

[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 24-02-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Dit kreeg ik net van mijn broer gemaild
na bellen met myadsl kon ik inloggen op email.cambrium.nl met mijn
normale gebruikersgegevens die ik al had gehad van myadsl
en daar zelf accounts wijzigen of aanmaken
Misschien dat je er wat mee kan? Het email verhaal hing aan 2 problemen, er zijn problemen met de webpagina voor email instellen en als het gelukt is moet je de config "bevestigen". Dunno hoe dat er uitziet maar dat moet de truuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Xandrios schreef op 24 februari 2004 @ 11:43:
Daarom vind ik de sfeer in dit topic ook niet zo goed eigenlijk, men kan best iets rustiger aan doen. Ik hoop dt dat gaat verbeteren in de volgende replies :)
Geen afzeik maar een help elkaar topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:51:
[...]

Xandrios, is je reclame kwartiertje voorbij? ;)
(Xandrios is brought to you by TrueDSL, uw betere internet provider 8) )

Even terug ontopic:
Maar € 40 p/maand is toch niet weinig? Ben ik hier de enige die dat vindt?
Je mag toch wel wat service hiervoor terug verwachten?

edit:
Abonnements tarieven
Economy 1:25

ADSL

512Kb/256Kb
1024Kb/512Kb
2048Kb/512Kb
2-8Mb/512KB
€ 55,-
€ 70,-
€ 80,-
€ 95,-

Prijzen ex. BTW

TrueDSL is idd aan de dure kant :/

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 06:21
bjck schreef op 24 februari 2004 @ 12:09:Je hebt zo veel verschillende mogelijkheden... als je als bedrijf X adsl wilt leveren ...

- Je koopt het whitelabel in .. (bij bv cambrium/dutchsl/dutchweb) en hangt je naam eraan.

- Je neemt het af bij bbned op IP en verzorgt de rest zelf

- Je neemt af bij bbned op ATM en beheert ook de gateways zelf (de veel
gebruikte en besproken Cisco NRP's ... )

Kosten en achterliggende verschillen, maakt vergelijken zo 123 onmogelijk ;)
Mja dit is een beetje onzin natuurlijk :) Het zal de klant een rotzorg zijn van welk merk de switches zijn of er een 18 jarige puber met veel verstand die weinig kost of een 54 jarige werknemer met even veel verstand die alleen het dubbele kost aan het werk is (enzovoort).

Je bestelt (bijvoorbeeld) een 8/1 Mbit verbinding en dat is wat je dan ook verwachten moet kunnen. Het enige waar een klant echt onderscheid in kan maken is de helpdesk. Of deze technisch goed aangelegd is dan wel goed bereikbaar.

Of ik een 8 Mbit verbinding bij TrueDSL of een 8 Mbit verbinding bij Demon bestel... Beide zijn 8 Mbit, maar er zit toch snel ff 40 euro verschil tussen. Beetje belachelijk imo en het zou me ook niets verbazen dat TrueDSL klanten verliest en Demon keihard marktaandeel aan het winnen is.

[ Voor 3% gewijzigd door eMiz0r op 25-02-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
eMiz0r schreef op 25 februari 2004 @ 00:47:
[...]

Of ik een 8 Mbit verbinding bij TrueDSL of een 8 Mbit verbinding bij Demon bestel... Beide zijn 8 Mbit, maar er zit toch snel ff 40 euro verschil tussen. Beetje belachelijk imo en het zou me ook niets verbazen dat TrueDSL klanten verliest en Demon keihard marktaandeel aan het winnen is.
Denk ook aan de extra dingen die trueDSL bied en de goedkoperen niet. Zoals bijvoorbeeld een eigen IP subnet, eventueel een lagere overboeking etc. Dat zijn dingen die je met een consumentenlijn van Demon nooit zult krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazzy schreef op 24 februari 2004 @ 12:58:
Dit kreeg ik net van mijn broer gemaild

[...]

Misschien dat je er wat mee kan? Het email verhaal hing aan 2 problemen, er zijn problemen met de webpagina voor email instellen en als het gelukt is moet je de config "bevestigen". Dunno hoe dat er uitziet maar dat moet de truuk zijn.
Dit is mij tot op heden niet gelukt. Ik kan wel email versturen maar ontvangen; hoo maar! :( Hoe dom moet je zijn om je emailverkeer zodanig ingewikkeld te maken voor klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

[...]
Of ik een 8 Mbit verbinding bij TrueDSL of een 8 Mbit verbinding bij Demon bestel... Beide zijn 8 Mbit, maar er zit toch snel ff 40 euro verschil tussen.
Een zakelijk ADSL-letje van Demon begint bij 109 euro exclusief BTW per maand. Daar heb je wel de woeste 256/256 variant voor. Je vergelijkt Lada's met Volvo's en dat schiet niet erg op.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:14:
[...]

Dit is mij tot op heden niet gelukt. Ik kan wel email versturen maar ontvangen; hoo maar! :( Hoe dom moet je zijn om je emailverkeer zodanig ingewikkeld te maken voor klanten?
Hoe dom? Probeer dit eens: je hebt een brief met een login, een subdomeinnaam en een wachtwoord. Login en wachtwoord klop je in op http://webmail.myadsl.nl/

Vervolgens stuur je mail naar hottentottententententoonstelling@<jouwsubdomein>.myadsl.nl

Herlaad de pagina. 1 unread message (en als dat niet werkt heb je 'default' gemold.)

Zelfs mijn oude grijze vader kwam er zonder problemen uit. Dezelfde login en wachtwoord in je mailprogramma naar keuze, en gaan.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

[...]

Mja dit is een beetje onzin natuurlijk :) Het zal de klant een rotzorg zijn van welk merk de switches zijn of er een 18 jarige puber met veel verstand die weinig kost of een 54 jarige werknemer met even veel verstand die alleen het dubbele kost aan het werk is (enzovoort).
Er speelt meer mee dan leeftijd en kennis ;) Om even jouw vergelijking door te zetten: Relatief gezien is er meer kans dat de 18jarige 'puber' zich op zaterdag flink bezat, op zondag met een kater rondloopt en op maandag niet zo'n zin heeft om zijn klanten te helpen dan dit het geval is met een 54-jarige. Om over ervaring nog maar niet te beginnen. ;)
Je bestelt (bijvoorbeeld) een 8/1 Mbit verbinding en dat is wat je dan ook verwachten moet kunnen. Het enige waar een klant echt onderscheid in kan maken is de helpdesk. Of deze technisch goed aangelegd is dan wel goed bereikbaar.
Je bestelt een verbinding die minimaal 2Mbit is en als je geluk hebt meer, met een maximum van 8Mbit. Het spijt me hoor, maar wat jij zegt klopt gewoon niet :)
Bullcrap, ten eerste omdat je nu een consumentenproduct vergelijkt met een zakelijke dienst (ja TrueDSL is zakelijk!), ten tweede omdat de zakelijke lijntjes van Demon takkeduur zijn en ten derde omdat het juist het geval schijnt te zijn dat bij Demon mensjes vertekken ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
Ik heb dus eergister ook 2(!) uur aan de lijn gehangen voordat ik iemand van Demon kreeg, ook Bullshit helpdesk dus. En dat deuntje wat ze draaien tijdens het lange wachten komt me ook werkelijk de strot uit.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

2 uur lijkt me schromelijk overdreven, er is niemand die 2 uur blijft wachten, ervaring leert dat een wachtrij NOOIT twee uur wordt, al was het maar omdat 95% na 30 minuten afhaakt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
JvS schreef op 11 maart 2004 @ 10:10:
2 uur lijkt me schromelijk overdreven, er is niemand die 2 uur blijft wachten, ervaring leert dat een wachtrij NOOIT twee uur wordt, al was het maar omdat 95% na 30 minuten afhaakt...
Bij chello heb ik eens anderhalf uur gewacht ;)

Overigens kan ik zelf niet zeggen dat ik slechte ervaringen heb met cambrium waar ik een tweakdsl lijntje heb, ik heb her en der wat downtime gehad, maar nooit langer dan 20 minuten wat een compleet andere ervaring is met chello.daarnaast is de reden van de downtime ook keurig op de Tweakdsl website vermeld als ik er weer bij kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:41
Mijn telefoon gaf toch echt 01:55 aan hoor B) --> dat is voor mij 2 uur!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Ik kan jullie vertellen dat ik bij de helpdesk cambrium gewerkt heb. En mijn indrukken zijn zeer negatief. :r Het personeel wordt matig tot niet getrained. Er wordt geeneens basis informatie verstrekt aan die uitzendkrachten die nergens verstand van hebben. :/ Er werken voor de 1ste lijns waar je als klant als eerste mee te maken krijgt dus voor 90% uitzendkrachten. Daardoor is het personeels verloop zeer hoog. Je ziet je collega twee weken en ze zijn alweer vertrokken. Zo blijft het personeelsbestand dus stuctureel gevuld met mensen die nergens wat vanaf weten.

De manier waarop ze mensen aannemen en selecteren is zeer triest. Ik heb mensen gezien die klanten zeer goed konden helpen en zeer kundig waren vanuit zichzelf met het oplossen van problemen. (Dus niet door die brakke training). Die mensen hadden dus gewoon geen zin om langer dan gemiddeld 2 weken tussen al die uitzend krachten te zitten die naar mijn mening zeer slecht werk leveren. Zelfs intern is het niet leuk om voor ze te werken omdat ze soms opmerkingen maken over personeelsleden die gewoon niet door de beugel kunnen. Hier ga ik niet eens over beginnen. :X

Ook is het zo dat er tegen je wordt gezegd dat de fout altijd voor 90% bij de klant ligt. Je bent dus eigenlijk contant bezig klanten af te wimpelen in plaats van ze te helpen. Dit is eigenlijk de hele sfeer die ontstaat. (de klant is de vijand). En omdat de training zeer matig is heb ik zelfs collega's gezien die na 10 minuten met de klant te hebben gesproken een Call Back ticket maken van: "het internet deed het niet" :'( Ook is de bezetting zeer laag, soms zitten er maar 3 mensen op de vloer. Waardoor je 10 uur op een dag moest werken, met alle gevlolgen van dien (mensen 10-15 minuten in de wacht) en dan zeggen "ja, het is erg druk vandaag". :? Verder is het zo dat je door de constuctie waarop ze internet aanbieden. Dus via een externe NSP zoals BBned bijv. je de klant niet eens kan helpen als de fout dan bij BBned ligt. Je kan alleen een portreset aanvragen bij BBned en that's it.

Het ergste vondt ik nog dat er onderscheid gemaakt wordt tussen de klanten die er bellen. Belt er een zogenaamde wholeseller (mensen die veel verbindingen via een bedrijf hebben bijv.) die krijgen gelijk 2 lijns hulp en worden door de 1 lijns snel geholpen. Normale klanten worden een stuk minder goed geholpen. Je kan namelijk op de telefoon zien welke lijn er binnenkomt (Bijv. MyDSL, TweakDSL enz.) iedere klant word weer anders geholpen. Dit paste al helemaal niet bij mijn manier van werken. Je mocht nooit doorverbinden dus als je als klant iemand wilt spreken waar je eerder dingen hebt besproken kan je dat vergeten.

Dus mocht je erover nadenken om een product af te nemen waar cambrium de dienstverlening voor organiseert: Bid dat alles gewoon werkt. Want echt waar die helpdesk is echt bagger.

Op verzoek van de helpdesk edit ik dit bericht. Dit bericht is niet bedoeld om het bedrijf in een kwaad daglicht te stellen. Ik wil aangeven dat ik hier puur mijn eigen mening vertolk en dat alle teksten zoals hierboven beschreven niet bedoeld zijn om lezers op enige wijze dan ook te beinvloeden betreffende hun visie van dit bedrijf.

[ Voor 7% gewijzigd door Hyena op 10-12-2005 18:55 . Reden: Op verzoek van bedrijf. ]

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlindur
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024

Vlindur

Je hoeft niet alles te weten!

Ik weet niet wie je bent, maar dit is niet de juiste manier om gal te spugen om je eigen gerotzooi.

Maar je mag wel vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Vlindur: Ben ik niet met je eens, ik ben jaren lang klant bij Tdsl/Cambrium geweest en het verhaal wat Hyena nu verteld is iets wat voor mij erg veel verklaard.
Ik zal niet in detail gaan uitweiden wat er allemaal fout ging maar het was een bende !

Het is zelfs zo erg dat Cambrium de wet op de bescharming van de persoonsgegevens niet wil respecteren. Ik heb verzocht om inzicht in de gegevens die ze over mij hebben en ze weigeren het gewoon !! (ik heb het niet over info over het netwerk, puur persoonlije gegevens)

Maar goed, er staan draden genoeg over de *new and improved* Tdsl in dit forum dus ik laat het hierbij :P

Kleine noot: verwacht niet dat andere helpdesken veel beter zijn ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat jullie vertellen over Cambrium, maar er bestaat een regel/wet dat gevoelige informatie nooit naar buiten gebracht mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik snap ook niet waarom je voor een 1024/512 verbinding van 40 euro per maand geen service zou mogen verwachten? Xs4all heeft voor datzelfde bedrag een 3000/512 lijn, terwijl Xs4all juist een goede status heeft qua service. Een vergelijking maken met een zakelijke ISP is flauw. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:49:
Fijn dat jullie vertellen over Cambrium, maar er bestaat een regel/wet dat gevoelige informatie nooit naar buiten gebracht mag worden.
Waarom niet? Als het gebaseerd is op feiten lijkt het me geen probleem. Of moet alles binnenskamers blijven?

Maar zoals Xandrios al postte eerder dit jaar: Goedkoop internet heeft zijn prijs. Dan doel ik niet specifiek op deze provider, maar ook alle andere prijsvechters

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:09:
[...]

Waarom niet? Als het gebaseerd is op feiten lijkt het me geen probleem. Of moet alles binnenskamers blijven?
Wel of geen feit, het moet altijd binnenskamers blijven wat er ook gebeurt of je er nou wel of niet mee eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op welke wet baseer je deze uitspraak? Het is bij mij niet bekend dat je buiten je werktijd iets mag vertellen over de werksfeer bij je (ex)werkplek, tenzei je een geheimhoudingscontract hebt ondertekend.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:15:
Wel of geen feit, het moet altijd binnenskamers blijven wat er ook gebeurt of je er nou wel of niet mee eens bent.
Als die persoon geen geheimhoudings contract heeft getekend hebben ze geen poot om op te staan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Datafeest schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:27:
Op welke wet baseer je deze uitspraak? Het is bij mij niet bekend dat je buiten je werktijd iets mag vertellen over de werksfeer bij je (ex)werkplek, tenzei je een geheimhoudingscontract hebt ondertekend.
Ik heb nog nooit een arbeidscontract gezien waarbij geen geheimhoudings clausule in zat.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, ik denk ik zeg het even, want zo heb ik het geleerd. Heb geen idee of je nou wel een contract moet ondertekenen of niet ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 15:53
Hyena gaf het al aan, en ik geeft het ook aan; Cambrium heeft een compleet slechte helpdesk.
Ikzelf ben werkzaam bij MyCom. Ik heb ook een verbinding van MyADSL en wel de 8mbit verbinding met een belachelijke prijs...maargoed dat even terzijde.

Zoals de meeste weten is MyADSL gewoon Cambrium. Als ik vragen heb over MyADSL (prive of voor een klant) dan moet ik als MyCom medewerker ook het belachelijk dure 0900 nummer bellen om daar vervolgens 10 minuten in de wacht te hangen met een bandje "your call is now next in line" etc.
Vervolgens krijg ik daar een persoon aan de telefoon waarvan ik al gelijk hoor dat deze geen enkele kennis heeft van waar hij/zij nu over praat. Zelfs met de vermelding erbij dat ik een medewerker ben van een klant van Cambrium heeft geen zin; ik word uitgemaakt voor iemand waar het probleem alleen ligt bij mij. Enige zinnen later wordt het de persoon duidelijk dat hij/zij te maken heeft met iemand met meer kennis, en dan word ik in de wacht gezet of uiteindelijk doorverbonden met een 2e lijns. Moet je dan nagaan hoe een normale klant van MyADSL wordt behandeld.

Ik ben nu al 6 weken bezig om mijn prive verbinding bij Cambrium op te zeggen en dat is eindelijk (deels) gelukt. Ik wacht alleen nu al 3 weken op mijn opzeggingsbrief, en dat terwijl ik al 7x (!) heb verzocht om die brief nu eens op te sturen (is toen ook toegezegd dat dat gedaan zou worden).
Deze heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet gekregen.

Thuis heb ik heel veel internet drops, om maar te zwijgen over leechen/online gamen. Afstand van de centrale naar mijn huis is 900 meter, en dat heeft voorheen altijd perfect gewerkt.

Al met al ben ik prive gezien absoluut niet blij met de afhandeling en de verbinding zelf. Echter ga ik geen directe beoordeling geven over Cambrium (dat is denk ik wel duidelijk) aangezien ik mijn positie dan misschien in gevaar kan brengen.

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Hyena schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:21:
Op verzoek van de helpdesk edit ik dit bericht. Dit bericht is niet bedoeld om het bedrijf in een kwaad daglicht te stellen. Ik wil aangeven dat ik hier puur mijn eigen mening vertolk en dat alle teksten zoals hierboven beschreven niet bedoeld zijn om lezers op enige wijze dan ook te beinvloeden betreffende hun visie van dit bedrijf.
Hm, wil niet veel zeggen, maar mijn ervaringen tijdens mijn werkzaamheden bij cambrium zijn toch compleet anders. er wel op en aanmerkingen, maar kan je gegaranderen dat ieder bedrijf dit heeft. eigenlijk het grootste probleem dat ik had was dat ik soms verantwoordelijkheid naar teveel personen moest afleggen. maar dat hebben ze nu aangepakt heb ik recentelijk gehoord door iemand de afdeling te laten managen.

Zelf ben ik gestopt met het helpdeskverhaal omdat ik het na een jaar of 3/4 wel gezien had met helpdesken in en extern. De koek is op zeg maar. en dat heeft niets te maken gehad met hoe cambrium hun helpdesk beheerde maar met mijn persoonlijke opvattingen dat helpdeskwerk met inkomende klanten gewoon niet meer mijn ding was.

Cambrium was in mijn tijdperk een skilled servicedesk waar de mensen tenministe iets wisten ipv dom geblaat zoals "deinstalleer je firewall maar dan kijken we verder" helaas waren er een aantal dingetjes dat ervoor gezorgd heeft dat toendertijd een aantal goede mensen zijn weggegaan, is er iemand schuldig geweest? nee. Uiteindelijk hebben we het zelf gedaan door geen alternatieven te bieden en enkel tegen de 'machtshebben' hebben zitten schoppen.

Oh, ik ben ook meteen in het diepe gegooid btw, nadat ik na een half uurtje naar het systeem heb gekeken. Uiteraard loop je dan de eerste en tweede dag een beetje aan anderen te hangen, maar daarna heb je het zo opgepakt. zoiets heet een beetje zelf redzaamheid. bij een bedrijf van 30 man hoef je geen training van een week te verwachten waarbij je hotelletje ook even betaald wordt. Als iets onduidelijk was, was er altijd wel iemand bereid om het mij uit te leggen. na een week zat ik zelf ook via shells te checken of dingen wel of niet binnenkwamen, maildingen aan te passen en weet ik wat.

Ook het wachtrij systeem waar hyena het overheeft (overigens op zo een goede manier heb je jouw verhaal geedit! prima joh! beetje respect naar oud werkgevers mag ook wel) waarbij een prioriteit aan reseller/wholesellers wordt gegeven is niet meer dan logisch en gebeurt bij ieder! bedrijf. Deze mensen hebben vaak meerdere lijnen, een aantal met meer lijnen dan je in een complete stad hebt zitten. Dit zijn dan ook de mensen die andere SLA afspraken hebben (gold/silver, etc...)

Verder over BBNed en het Tiscali Gebeuren, Dat heeft iedere! provider en doe je geen flikker aan. Vaak kon je met de informatie die je uit een poortcheck haalde exact achterhalen waar een probleem zit. en ja dat komt ook vaak door een klant. Overigens wil ik BBNed niet helemaal vrijspreken want daar kon het soms er ook bagger aan toe gaan, waar ik in mijn laatste periode voornamelijk problemen had met het opleveren van verbindingen. Tiscali heb ik niet meer echt actief meegemaakt. de paar lijnen waarmee ik te maken heb gehad stond aan het prille begin van het tiscali gebeuren.

Daarna je comment over de 10 uur per dag werken, er zijn wel eens dagen geweest dat we hebben overgewerkt in mijn tijd. misschien zelfs soms meer dan goed is. maar je hebt in ieder geval bij mij toch een binding met het bedrijf, en zeker als je meedeed met de storings/oproepdiensten gebeurde het wel eens dat je s'avonds zat te werken. Overigens is overwerk niet verplicht.

Ik heb misschien soms wat teveel geklaagd tijdens mijn werkperiode bij cambrium, maar het gras is altijd groener aan de overkant. En heb het absoluut niet slecht gehad bij cambrium.

Overigens kan ik niets zeggen over het 1e lijns helpdesk/uitzendkracht systeem aangezien dat na mijn tijd is geweest. Nee, jouw hele sneer richting het bedrijf is echt overbodig en nergens voor nodig. Leuk, je hebt je gal kunnen spuwen, voel je je beter?

[ Voor 18% gewijzigd door Teckna op 11-12-2005 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Xixmeister schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:35:

Vervolgens krijg ik daar een persoon aan de telefoon waarvan ik al gelijk hoor dat deze geen enkele kennis heeft van waar hij/zij nu over praat. Zelfs met de vermelding erbij dat ik een medewerker ben van een klant van Cambrium heeft geen zin; ik word uitgemaakt voor iemand waar het probleem alleen ligt bij mij. Enige zinnen later wordt het de persoon duidelijk dat hij/zij te maken heeft met iemand met meer kennis, en dan word ik in de wacht gezet of uiteindelijk doorverbonden met een 2e lijns. Moet je dan nagaan hoe een normale klant van MyADSL wordt behandeld.
Sorry, maar de meest onbeschofte mensen zijn de mensen die het wel beter weten. Daar valt totaal niet mee te comminuceren. Op geen enkele helpdesk. Ook mensen die meteen extra status moeten verwerven omdat ze wel bij "die en die" werken heb ik een broertje dood aan.

Overigens ligt het vaak wel aan een klant, dan is het de taak van de helpdesk om uit te leggen waar het aan zou kunnen liggen. Soms was ik er ook van overtuigd dat iets echt een probleem was van BBNed en uiteindelijk bleek dat de klant een telefoonkabeltje ipv een netwerkkabeltje gebruikte of iets anders stomzinnigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Teckna schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:58:
[...]
maar dat hebben ze nu aangepakt heb ik recentelijk gehoord door iemand de afdeling te laten managen.

Oh, ik ben ook meteen in het diepe gegooid.....

Ook het wachtrij systeem waar hyena het overheeft (overigens op zo een goede manier heb je jouw verhaal geedit! prima joh! beetje respect naar oud werkgevers mag ook wel) waarbij een prioriteit aan reseller/wholesellers wordt gegeven is niet meer dan logisch en gebeurt bij ieder! bedrijf.

Daarna je comment over de 10 uur per dag werken......Overigens is overwerk niet verplicht.

Nee, jouw hele sneer richting het bedrijf is echt overbodig en nergens voor nodig. Leuk, je hebt je gal kunnen spuwen, voel je je beter?
Ik heb mijn verhaal op verzoek van de helpdesk zelf en nog een derde partij waarvan ik geen naam noem geedit.
Maar neem van mij aan dat deze sneer echt niet zonder reden heb gedaan. Ik wil niemand benadelen of zwartmaken. Maar als je op een bepaalde manier door een werkgever wordt behandelt, met name op het gebied van kansen en relatie die toch echt haaks staan op de beloften die je bij een intake gesprek krijgt heb ik persoonlijk de neiging om mijn gal te spuwen. Misschien is dat verkeerd, maar ik vind dat ik mijn persoonlijke mening die op feiten gebaseerd is mag plaatsen. Ieder ander mag natuurlijk zijn eigen mening hierover vormen.

Verder wil ik toch nog even reageren op het managen van de afdeling. Hier heb ik toch weinig van kunnen merken. Verder waren de 10 uur werken gewoon "normale" uren, van overwerken was geen sprake.
Ok leuk als je in het diepe wordt gegooid, maar toch vraag ik mij af of dit in combinatie met een hoop verloop van het personeel mede hierdoor verstandig is. :|

Verder laat ik het hierbij. Ik heb er in iedergeval geen lekkere smaak aan overgehouden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Deze post is geëdit omdat een Wanabe-mod wel een punt heeft.
* The Jester moet beter weten dan het persoonlijk te laten worden...

Excuses, derhalve // The Jester

[ Voor 91% gewijzigd door The Jester op 12-12-2005 00:52 ]

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat dit topic een beetje te persoonlijk begint te worden. :)
Daarnaast is het hier inderdaad appels met peren vergelijken en ik weet dan eigenlijk ook niet goed wat de TS hier wil bereiken. Ja, je hebt goedkoop internet genomen en daar hangt nu een prijskaartje aan wat betreft de service (of het nalaten daarvan...)
Dat kon je verwachten, maar om toch bij je vraag te blijven, zo te merken krijgt Cambrium wel vragen over klanten van hun directe klanten binnen (gekoppelde helpdesks?) dus je zou allicht eens kunnen proberen hen te bellen, maar of de service dus zo goed is... tjah, het hangt toch ook af welke persoon je aan de lijn krijgt, dat is overal zo. Alleen doet de ene ISP of welk ander bedrijf dan ook weer meer aan training voor z'n personeel dan andere bedrijven. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester

The Jester

--MeAngry-- schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:34:
Ik denk dat dit topic een beetje te persoonlijk begint te worden. :)
... tjah, het hangt toch ook af welke persoon je aan de lijn krijgt, dat is overal zo. Alleen doet de ene ISP of welk ander bedrijf dan ook weer meer aan training voor z'n personeel dan andere bedrijven. :)
Ach, wat heet persoonlijk: Ik word een beetje misselijk als een kneuzerig kereltje jammert over hoog personeelsverloop en collegae die je na twee weken al niet meer ziet, terwijl de persoon in kwestie niet eens twee weken heeft gewerkt bij Cambrium.

Meneertje meent een mening te kunnen geven, terwijl hij de meeste van de collegae niet eens heeft gezien. Het enige positieve wat over dit sujet te zeggen is, is dat hij een perfecte Nick heeft gekozen...

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

The_Jester schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:40:
[...]

Ach, wat heet persoonlijk: Ik word een beetje misselijk als een kneuzerig kereltje jammert over hoog personeelsverloop en collegae die je na twee weken al niet meer ziet, terwijl de persoon in kwestie niet eens twee weken heeft gewerkt bij Cambrium.

Meneertje meent een mening te kunnen geven, terwijl hij de meeste van de collegae niet eens heeft gezien. Het enige positieve wat over dit sujet te zeggen is, is dat hij een perfecte Nick heeft gekozen...
Ja maargoed, ik wil niet als een wannabee-mod overkomen oid maar vecht dat dan persoonlijk (per e-mail desnoods) uit, en ga daar niet iemands topic mee vervuilen. Dat zou ik zelf iig ook niet fijn vinden. :)
Ik kan me alleen wel voorstellen dat je hier even wilt vermelden dat niet alles wat Hyena hier vermeld zo waar en verkeerd hoeft te zijn, maar dat is wel duidelijk denk ik nu :P ;)

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-12-2005 00:51 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jester

The Jester

Post by Mrs Jester:
Als ik even inhoudelijk mag worden over het topic en niet persoonlijk, dan wil ik wel graag even iets kwijt...
- menig helpdesk maakt gebruik van studenten, uitzendkrachten en parttimers, zo ook Cambrium
- een helpdesk is er primair om de klachten te schiften: eenvoudig oplossen of doorzetten naar de specialisten
- de helpdesk van Cambrium heeft intern een heel goede sfeer, maar wanneer je niet in het team past is het logisch dat je niet zal schrijven dat je het er geweldig vond, maar die reaktie is dan dus logisch
- lange dagen maakt iedereen wel eens, zo ook wanneer er veel zieken zijn en men gelukkig collegiaal genoeg is om te besluiten dat bereikbaarheid belangrijker is dan het aantal uren.
Dat lijkt me juist klantvriendelijk, maar goed, wie ben ik?

Dan nog even persoonlijk...hoe lang heeft Hyena eigenlijk bij deze helpdesk gezeten? Waarom zit hij er niet meer? Vreemd he, dat hij na gebleken ongeschiktheid niet meer hoefde te komen en toen rancuneus werd. Overigens was die derde partij waar hij het over had een uitzendbureau die hem op de vingers tikte, maar goed.
Laat ik even heel duidelijk stellen dat er altijd mensen met kennis in huis zijn daar die nieuwe helpdeskers ondersteunen. Ze draaien eerst naast een andere medewerker mee en proberen het dan zelf. Voor vragen kunnen ze altijd bij een collega terecht die er al langer is, of een van de vaste mensen.

Voorlopig is het een helpdesk waar iedereen zijn of haar best doet en lijkt het me niet correct als iemand zo over zijn oud-collega's praat. Mijn ervaring is dat de mensen die er zitten capabel en gemotiveerd zijn en die mensen zijn top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
The_Jester schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:40:
[...]

Overigens was die derde partij waar hij het over had een uitzendbureau die hem op de vingers tikte
Ik weet niet waarom je het hier nu persoonlijk maakt, maar zover ben ik nooit gegaan. Daarom vindt ik het wel jammer dat je dit soort teksten nodig hebt om je punt te maken. (Ik hoop dat je ondertussen niet meer misselijk bent :r )

Zoals ik eerder al zei in mijn tweede post gaat het mij meer om de bepaalde manier waardoor je door deze werkgever wordt behandelt, met name op het gebied van kansen en relatie die toch echt haaks staan op de beloften (avaluatie gesprek na werkzaamheden, uitvoerige training :? ) die je bij het intake gesprek krijgt.
Dat uitzendbureau waar je over praat handelt namens cambrium omdat voor dit uitzendbureau cambrium een grote klant is. (Neemt veel uitzendkrachten af.) Dus die "Tik op de vingers" kwam zeker niet van het uitzendbureau maar van cambrium. (lekker makkelijk van je personeel af). Als er gebleken ongeschikheid zou zijn dat moet cambrium zijn intake gesprek toch echt eens grondig gaan aanpassen.

Met mij is trouwens nog iemand die via dat uitzendbureau zat op vrijwillige basis vertrokken. Ook puur vanwege opmerkingen die gemaakt zijn door cambrium fte's. Ook dit is weer te herleiden naar bovenstaand verhaal. Fijn te weten trouwens dat je warm onthaald wordt door The_Jester (fte) en degene die mij begeleid? hebben (vrouw van de betreffende fte). Hoe bedoel je persoonlijke selectie?

Maar goed verder hoop ik niet meer persoonlijk aangevallen te worden. Heb ik namelijk ook nooit gedaan. En wens ik iedereen veel plezier op de helpdesk. Dat jullie er maar wat moois van maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Hyena op 12-12-2005 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Willen we persoonlijke ergernis en onenigheid even achter de schermen samen of met het bedrijf zelf uitvechten? Het is niet de bedoeling dat GoT een soort klaagmuur wordt waar iedereen briefjes in kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 15:53
Teckna schreef op zondag 11 december 2005 @ 01:04:
[...]

Sorry, maar de meest onbeschofte mensen zijn de mensen die het wel beter weten. Daar valt totaal niet mee te comminuceren. Op geen enkele helpdesk. Ook mensen die meteen extra status moeten verwerven omdat ze wel bij "die en die" werken heb ik een broertje dood aan.

Overigens ligt het vaak wel aan een klant, dan is het de taak van de helpdesk om uit te leggen waar het aan zou kunnen liggen. Soms was ik er ook van overtuigd dat iets echt een probleem was van BBNed en uiteindelijk bleek dat de klant een telefoonkabeltje ipv een netwerkkabeltje gebruikte of iets anders stomzinnigs.
Ten eerste: de keren dat ik heb gebeld (minimaal 10x) heb ik 2x aangegeven dat ik bij een klant werk (in dit geval MyCom).
Ten tweede: ik weet inderdaad beter, want mij positie binnen het bedrijf hoort dit allemaal te weten, alleen kan ik er niets aan doen omdat ik zelf niet bij cambrium zit en dus ook geen storingen of andere problemen kan controleren.
Ten derde: werkzaam bij een klant bedoel ik mee; ik bel namens een MyADSL klant en niet namens mezelf.

Dat een probleem vaak bij een klant ligt, ben ik totaal met je eens. Het probleem alleen is, dat het personeel bij Cambrium soms denkt dat alle bellers "noobs" zijn. Dit probleem heb ik dan ook alleen bij een 1e lijns persoon. Zodra ik een 2e lijns spreek, loopt het soepeltjes omdat ik met deze persoon op "niveau" kan praten (met alle respect voor de 1e lijns).

Trouwens, de 2e zin in de 2e alinea geldt niet alleen voor Cambrium. Veel andere providers denken (helaas) ook zo.

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Heyna moet zijn persoonlijke problemen zelf maar even gaan uitvechten met MyADSL. Op dit forum je klaagredes dumpen is niet de bedoeling.

Daarnaast gaat dit totaal voorbij aan het orginele onderwerp van dit topic.

[ Voor 24% gewijzigd door Xandrios op 12-12-2005 15:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.