msn messenger beep via pc speaker aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Als je geen geluidskaart hebt (of niet geinstalleerd hebt) krijg je bij msn messenger piepjes via de pc speaker als iemand online komt. Deze functie wordt echter uitgeschakeld als er wel een geluidskaart is.

Ik heb alleen vaak mijn speakers uit staan en hoor dan dus niet of er iemand iets wil zeggen, dus ik zou graag ook een piepje via de pc speaker willen horen.

Is er een register setting om dit aan te zetten ?

via de seach vind ik wel veel informatie om het uit te zetten maar ik wil het juist aan hebben.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Je zou je geluidskaart uit kunnen schakelen in apparaatbeheer, maar das vrij omslachtig.

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Verwijderd

je kunt geloof ik ook bij instellingen aanvinken zoiets als "mogelijkheden van deze kaart niet gebruiken" ofzo (staat me vaag bij). Maar blijft omslachtig.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is dit niet gewoon een Windows instelling? Via TweakUI kun je iig generieke piepjes aan en uit zetten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:12

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
het is natuurlijk wel de bedoeling dat het geluid het blijft doen als ik mijn speakers aan zet, ik luister ook mp3's e.d.

Bij skype is dit gewoon een optie
Afbeeldingslocatie: http://www.darnt.cistron.nl/skype.PNG

bij TweakUI zie ik alleen een optie, beep on erros, en dat staat al aan en is alleen voor de soundcard volgens mij.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.