welke codecs voor Pinnacle Showcenter

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
Veel divxen doen het niet op mijn pinnacle showcenter, anderen weer wel, maar dan zonder geluid. Ik kan nergens in de documentatie een overzichtje vinden van wat hij wel en wat niet af kan spelen. Heeft iemand ervaringen met dit apparaat en welke formaten hij wel af kan spelen?

Laten we lekker link gaan doen...

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 17:52

talin

ES-MA

ff zoeken op de site van pinacle leverde mij het volgende verhelderende verhaal in et Engels op :

http://www.pinnaclesys.co...D=7&loc=spec&division_id=
Wide format support
ShowCenter supports a wide range of formats, including the latest DivX formats. If a format is not supported natively, the ShowCenter software converts the file then streams it to the ShowCenter player.
en verder :
Video:
- MPEG-1
- MPEG-2
- DivX AVI
- Xvid AVI
- All incompatible video files (WMV, DV) will be converted to a ShowCenter compatible format as set by the user.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
tjek. het hele irritante is alleen dat hij dus vrij veel divxen weigert af te spelen en weigert te converten. en ik weet niet waar dat aan ligt. Ik vroeg me dus af of iemand wat uitgebreidere specs heeft over wat hij wel en niet speelt. bijvoorbeeld;

hij speelt divx en xvid, maar dan alleen in die en die bitrate en als de audio zo en zo gecomprimeerd is...

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Kijk eens goed of je wel de codecs (dus Xvid/DivX etc) en niet alleen de filters (zoals Ffdshow) geinstalleerd hebt voor die compressie-indelingen.