Toon posts:

[XP] MMC toepassen op andere pc's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gm,

Ik heb allemaal dezelfde XPprof clients, wil een mmc file maken en die toepassen op alle pc's. Waar plaats ik die? All users en dan?

Gr

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 07:46:
..
Ik heb allemaal dezelfde XPprof clients, wil een mmc file maken en die toepassen op alle pc's. Waar plaats ik die? All users en dan?
..
- Start Menu \ Programs
- Desktop
Afhankelijk van waaruit je ze wilt aanroepen, of begrijp ik je verkeerd :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voslog,

Ik zie dat dit je 1e post hier is - Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - deze heb je onder andere gelezen toen je Registratievoorwaarden en faq doorlas :)

Ik vat ze even kort samen:
  • Laat in je topicstart even weten wat je zelf al gedaan hebt - hierdoor krijgen wij het idee dat je er zelf ook moeite voor wilt doen, en bovendien voorkom je dat wij dingen voorstellen die je al geprobeerd hebt.
  • Kies een goede topic titel - let ook op dat we in Windows Operated Systems nog specifieke eisen hebben (het os moet tussen vierkante haakjes staan)
  • Omschrijf je probleem duidelijk en helder. Ik snap bv. al niet helemaal wat je bedoelt met het 'toepassen' van een mmc :)
Pas je topic start nog even aan aan ovenstaande eisen - dan zet ik het OS (XP) nog even in je topic titel :)