Kan je tables een naam geven, net als frames? Zodat je ernaar kunt verwijzen met bv target="framenaam" ?
Nee helaas niet. Wel kun je eens kijken naar layers icm met javascript, hiermee kun je een dergelijk effect creëren. Of iframes zijn ook een mogelijkheid.
[ Voor 15% gewijzigd door Y0ur1 op 24-02-2004 02:05 ]
je kan tables wel een ID geven maar het zal niet lukken om een andere pagina in een table te laden
tenzij je een iframe in de table zet
tenzij je een iframe in de table zet
Wat heeft php te maken met een benaming geven aan een tabel als ik vragen mag?
Maarja, even ontopic, zoals hierboven al staat moet je een iframe gebruiken om een naam aan een tabel te geven...
succes
Maarja, even ontopic, zoals hierboven al staat moet je een iframe gebruiken om een naam aan een tabel te geven...
succes
Verwijderd
Als je in een tabel geen data kunt laden (lijkt me logisch eik) kun je PHP gebruiken om dat via de server-side te doen.Wat heeft php te maken met een benaming geven aan een tabel als ik vragen mag?
Dat is inderdaad het idee ( :Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 07:36:
[...]
Als je in een tabel geen data kunt laden (lijkt me logisch eik) kun je PHP gebruiken om dat via de server-side te doen.
[...]
Wat wil je nou precies bereiken, want hier kan ik geen brood van bakken 
Zodat je ernaar kunt verwijzen met bv target="framenaam" ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
* Wolfboy is liev vandaag
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <a href="http://www.tweakers.net/" target="iframe1">link</a> <table> <tr> <td><iframe name="iframe1"></iframe></td> </tr> </table> |
Verwijderd
waarom wil je een pagina in een tabel laden? aangezien een tabel is bedoeld voor tabulaire data lijkt me dit een enge gedachte...
kijk eens op iframes (zoals al aangegeven hierboven) en positionering hiervan dmv css
kijk eens op iframes (zoals al aangegeven hierboven) en positionering hiervan dmv css
Pagina: 1