Netwerknaam KPN veranderd naar Hi?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 13:58
Ik zie sinds vandaag dat ik geen KPN maar in mijn scherm heb staat maar twee lelijke letters Hi. Is dit pasgeleden aangepast?
Ik vind het maar lelijk staan, heb liever gewoon KPN in mijn scherm staan.

Of was dit altijd al zo bij een Hi abonnement? (ben in oktober overgestapt van KPN mobile naar Hi en dat dat nu dus pas aangepast is).

Ben gewoon even nieuwsgierig of ik de enige ben die dat is opgevallen :)

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Bij mij staat gewoon nog "nl kpn", terwijl ik een HI abbo heb.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Heb het ook met mijn oude simkaart, tis een 'Hi' simkaart maar gaf altijd NL KPN aan maar nu niet meer. Bij mijn nieuwe simkaart veranderd die naam heel snel. van Ben naar T-Mobile, elke keer als ik mijn telefoon opnieuw aanzet. Vreemd... snap er niets van maar ik heb geen verschil gemerkt. Je bent niet de enige die het dus opvalt. :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 12:25
Wat erin staat heeft te maken met de firmware versie van je mobiel. Bij sommigen oude firmwares zit er dus standaard Ben in.
Je kunt dan bij je provider een nieuwe networkID laten sturen naar je toestel en dan krijg je dus dat bij het opstarten eerst heel ff Ben verschijnt en het naderhand veranderd in T-Mobile. Dat is met de Telfort/O2 actie namelijk ook gebeurd.
Wat de reden is van het voeren van 'Hi' als networkID is me een raadsel, het netwerk is en blijft namelijk gewoon KPN.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Komt omdat Hi en KPN tegenwoordig ander type abbonnement is met ook een eigen algemene voorwaarden en tarieven. Dit om duidelijkheid te verschaffen waarschijnlijk

• Wallie
  • Laatst online: 09:46

Wallie

Herr

Hmm, ik heb ook Hi, maar staat nog steeds NL KPN bij mij (Siemens ME45).

Ohw, dit staat op de Hi-site, bij de hot-issues:
"Update Hi: meer info www.hi.nl

Heb je dit bericht gekregen op je mobiele telefoon? Dit betekent dat de tekst "NL KPN" in je beeldscherm zal worden vervangen door de tekst "Hi" . Dat gebeurt als je toestel uitstaat en daarna weer wordt aangezet. Dit gebeurt om je bewust te maken van het merk waarmee je belt want per 1 november 2003 zijn de voorwaarden van Hi PrePay anders dan van KPN PrePay. Als je zelf een ander logo hebt gedownload wordt dit niet overschreven door de tekst "Hi".

Laatst gewijzigd: 19 januari 2004"

[ Voor 81% gewijzigd door Wallie op 24-02-2004 13:19 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik werk bij een tankstation (ja lach maar) en we kregen een tijdje terug een brief van KPN waar in stond dat ze hun prepay op gaan splitsen: HI is één deel, KPN Prepay wordt het andere. Waarom ze dat doen is me een beetje onduidelijk, misschien dat HI voor particulieren wordt en KPN Prepay voor zakelijke doeleinden?

Verwijderd

Bij mij staat het er alle 2 :? :D (was eerst alleen kpn)

HI
NL KPN
datum...

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Er zijn sinds kort ook aparte prepaid kaarten voor Hi en KPN. Vooralsnog zijn ze nog uitwisselbaar maar over paar maanden niet meer, aldus mijn lokale sigarenboer :)

hmmz

• Martinus
  • Laatst online: 09:43
DJ^ schreef op 24 februari 2004 @ 13:54:
Er zijn sinds kort ook aparte prepaid kaarten voor Hi en KPN. Vooralsnog zijn ze nog uitwisselbaar maar over paar maanden niet meer, aldus mijn lokale sigarenboer :)
aparte kaarten zijn er al vanaf dag een.

no comment

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41
Gewoon NL KPN hier, met een Hi abbo
Heb een Samsung A800

• Xof
hmm ja het klopt inderdaad dat ik mijn telefoon even had uitgezet, ik vind het maar lelijk iig :D

• Wallie

Wallie

Herr

Kreeg net het smsje.. en jawel, nu heb ik ook Hi op mijn display... bah, homonaampje ;)

Verwijderd

nie zeuren als je het niet leuk vind, je kan (kon?) gratis overstappen tussen KPN/HI anders kijk je maar ff op de site

Verwijderd

Nou, de oplossing is simpel:

Zegt KPN opeens "Hi!", dan zeg jij "Bye!" en stap jij over naar een ander netwerk. :+

• Wallie

Wallie

Herr

Nah, denk dat ik er wel overheen kan komen, en als ik er de komende dagen niet van kan slapen zet ik er wel een logo overheen B)

• Xof
Ja ik zet me er ook wel overheen :P
Ik ga hi wel wegtoveren door tekst transparant te maken :P
Pagina: 1