Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Autosamenvatting

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56
Geachte Parse lui,

Nav Bestaat God?, kwam ik met de geniale ingeving van een autosamenvatting feature. Zouden jullie dit in react kunnen inbouwen?

Bij voorbaat dank, hdd.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
enige uitleg mbt een autosamenvatting en hoe je het geimpleneteerd wil zien (wat moet het doen?)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 15:54

Beaves

Usque ad Finem

Aangezien er door grote bedrijven al een tijdje gewerkt wordt aan software die "slim" genoeg is om aan de hand van tekst een goede, kloppende samenvatting te maken en het feit dat dat nog steeds niet gelukt is, denk ik niet dat Parse dat zo even voor je gaat doen. Daarbij weet de software toch niet welke tekst interessant genoeg is om tot een samenvatting gemaakt te worden of mis ik iets?

Dat wordt dus lekker zelf lezen...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Engineer
Wat het moet doen? samenvatten natuurlijk. Dat als je op de samenvatting-knop drukt er een samenvatting tevoorschijn komt. :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gezien het hoge niveau van W&L neem ik aan dat de posters van lange verhalen correcte stijl gebruiken en daardoor zou het theoretisch mogelijk moeten zijn om een GOEDE samenvatting te verkrijgen door de 1e 2 zinnen plus laatste zin van een alinea eruit te pikken :)

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 19:54

krvabo

MATERIALISE!

Osiris schreef op 24 februari 2004 @ 00:24:
Gezien het hoge niveau van W&L neem ik aan dat de posters van lange verhalen correcte stijl gebruiken en daardoor zou het theoretisch mogelijk moeten zijn om een GOEDE samenvatting te verkrijgen door de 1e 2 zinnen plus laatste zin van een alinea eruit te pikken :)
maar niet alle mensen gebruiken dus alineas waar het moet, dus krijg je weer rare teksten

[ Voor 1% gewijzigd door krvabo op 24-02-2004 00:26 . Reden: typo ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

hdd schreef op 24 februari 2004 @ 00:22:
Wat het moet doen? samenvatten natuurlijk. Dat als je op de samenvatting-knop drukt er een samenvatting tevoorschijn komt. :)
Euh en hoe had je dat technisch gezien voor ogen dan :?

Iemand die aan T.net kant voor je een samenvatting in elkaar klopt op het moment dat jij op het knopje drukt en dat vervolgens naar jouw browsertje stuurt.

M.a.w. dat is technisch gezien erg moeilijk iets dergelijks in elkaar te knutselen. Al helemaal als er geen rating op (gedeeltelijke) posts plaatsvindt.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 17:56

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat gaat toch nooit werken. Hoe kan er een goede AI ingebouwd worden die teksten weet samen te vatten? Misschien is het mogelijk, maar dan nog lijkt het me geen feature waar uitgebreid tijd in gestoken zou moeten worden.

Zoiets kan alleen voorkomen in W&L eigenlijk, bij techposts zijn namelijk de details van belang, dus heeft samenvatten geen nut. In de HK bestaat 60+ % uit replies van 1 of 2 regels.

Dividend for Starters

• Engineer
Mja, jullie zijn diegene die het maken toch :P? Was wel benieuwd wat er voor plannen naar boven zouden komen. Maar pleur er maar een slot op anders :Y)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zou het geweldig vinden als ik de Summarize functie van OS X kan gebruiken (standaard ingebouwd). Tot op de dag van vandaag heb ik geen flauw benul welke tool dit in feite is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.