mijn alcatel speedtouch USB dialer (standaard niet pro of anderszins getweaked.) wil maar niet mijn wachtwoord onthouden, ook niet als ik bij de instellingen dat aangeeft. elke keer geeft ie een standaard "ander" wachtwoord weer als default setting. (dat heb ik nooit ingesteld). Andere settings zoals username onthoudt ie wel. Een nieuwe verbinding aanmaken met gegevens resulteerd in hetzelfde effect. Vreemd...
heb ff gekeken , maar ben tot dus ver de enige met dit probleem en ben niet heel onhandig met compu's , dus heb echt geen idee. Kijk erop klikken en het wachtwoord invullen is id een kleine moeite maar dat gaat dag-in-dag-uit ook wel vervelen, en zou toch graag willen dat ie automatisch inbelt na startup, en dat gaat nu dus niet
. Wel jullie enig idee. (winXP)
heb ff gekeken , maar ben tot dus ver de enige met dit probleem en ben niet heel onhandig met compu's , dus heb echt geen idee. Kijk erop klikken en het wachtwoord invullen is id een kleine moeite maar dat gaat dag-in-dag-uit ook wel vervelen, en zou toch graag willen dat ie automatisch inbelt na startup, en dat gaat nu dus niet