Toon posts:

alcatel speedtouch onthoudt wachtwoord niet [winxp]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn alcatel speedtouch USB dialer (standaard niet pro of anderszins getweaked.) wil maar niet mijn wachtwoord onthouden, ook niet als ik bij de instellingen dat aangeeft. elke keer geeft ie een standaard "ander" wachtwoord weer als default setting. (dat heb ik nooit ingesteld). Andere settings zoals username onthoudt ie wel. Een nieuwe verbinding aanmaken met gegevens resulteerd in hetzelfde effect. Vreemd...

heb ff gekeken , maar ben tot dus ver de enige met dit probleem en ben niet heel onhandig met compu's , dus heb echt geen idee. Kijk erop klikken en het wachtwoord invullen is id een kleine moeite maar dat gaat dag-in-dag-uit ook wel vervelen, en zou toch graag willen dat ie automatisch inbelt na startup, en dat gaat nu dus niet :). Wel jullie enig idee. (winXP)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

http://www.speedtouch.nl/usb.html

Firmware/dirver upgrades en diagnostic tools, wat als je die uitvoerd?

add:
Bedacht me net dat voor USB XP de wachtwoorden zelf opslaat. :(
Ergens onder configuratie scherm wachtwoorden moet je wel verder kunnen.(zit even niet achter XP)

[ Voor 45% gewijzigd door SSH op 24-02-2004 08:36 ]

Verwijderd

Vreemd inderdaad, als workarround zou je wel winroute kunnen installeren en die dan de verbinding laten maken . Als je bij voorkeuren aangeeft dat de verbinding always on moet zijn, dan ben je direct na het starten verbonden met het internet.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat heeft dit met Software Algemeen te maken ? Tikje naar Internet & Telefonie dus maar..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:59:
mijn alcatel speedtouch USB dialer (standaard niet pro of anderszins getweaked.) wil maar niet mijn wachtwoord onthouden, ook niet als ik bij de instellingen dat aangeeft. elke keer geeft ie een standaard "ander" wachtwoord weer als default setting. (dat heb ik nooit ingesteld). Andere settings zoals username onthoudt ie wel. Een nieuwe verbinding aanmaken met gegevens resulteerd in hetzelfde effect. Vreemd...

heb ff gekeken , maar ben tot dus ver de enige met dit probleem en ben niet heel onhandig met compu's , dus heb echt geen idee. Kijk erop klikken en het wachtwoord invullen is id een kleine moeite maar dat gaat dag-in-dag-uit ook wel vervelen, en zou toch graag willen dat ie automatisch inbelt na startup, en dat gaat nu dus niet :). Wel jullie enig idee. (winXP)
Misschien een enorme inkopper, maar is het een van deze twee:
[Klik hier als u het wachtwoord wilt wijzigen] ?
• ca. 12 bolletjes in plaats van de X die je invulde?
Dan is dat normaal gedrag. De eerste geeft aan dat het WW er netjes instaat, maar dat je 'm *kan* veranderen.
De tweede is een methode om te voorkomen dat men door het aantal sterretjes kan raden wat het ww is. Gewoon laten staan, werkt als een tiet.
:)

(ow, en als het dit niet is, leg dan eens uit wat je bedoelt met "elke keer geeft ie een standaard "ander" wachtwoord weer als default setting")

Zo scherp als een voetbal!