Toon posts:

Drivers NIC Fuji Lifebook C1020 gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik ben mijn broer zijn (nieuwe) laptop ff aan het formatten enzo. Alles ging goed alleen de netwerkkaart wil niet meewerken. Hij detecteerd em niet. Ik heb er een netwerkkabel ingedaan alleen echt compleet geen reactie. Er gaat ook geen lchtje branden.

Het is een Fujitsu-Siemens LIFEBOOK C1020 serie. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik kan wel drivers voor de niet door windhoos xp (home) gevonden netwerkkaart downloaden alleen niet installeren want dan begint ie te zeuren over DeskUpdate. Deze zou op de CD moeten staan alleen er zit geen CD bij :(

Verder heb ik wel een DeskUpdate gevonden alleen dat is een soort windhoos installer...

Plz hlp

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Op de site van Fujitsu-Siemens staan drivers volgens mij...

[edit]
* tadaaaa *
klik!

[ Voor 56% gewijzigd door Bergen op 23-02-2004 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 23 februari 2004 @ 23:36:
Op de site van Fujitsu-Siemens staan drivers volgens mij...

[edit]
* tadaaaa *
klik!
Goh, die had ik nog niet gezien :O

Ik had die al gevonden zoals je kunt lezen maar als je ze wilt installeren begint ie te mekkeren over een benodigde DeskUpdate ofzo.

Thanx anyway :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:42:
[...]

Ik had die al gevonden zoals je kunt lezen maar als je ze wilt installeren begint ie te mekkeren over een benodigde DeskUpdate ofzo.

Whoops, /me schaamt zich diep B)

Door al dat gepruts had ik de draadloze drivers gedownload welke de laptop toch niet ondersteund. De gewone goede drivers installeerd ie wel. Er is echter geen resultaat....

Idee?!?! :?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 23:42:
[...]

Je zegt alleen dat je ze hebt gedownload; dan denk ik automatisch dat je ze van de site van de netwerkchip hebt gehaald. Dat doe ik tenminste standaard. :z

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 23-02-2004 23:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 23 februari 2004 @ 23:55:
[...]
Je zegt alleen dat je ze hebt gedownload; dan denk ik automatisch dat je ze van de site van de netwerkchip hebt gehaald. Dat doe ik tenminste standaard. :z
Ow, nee, had eerst op de fujitsu-siemens site gekeken. Ik ben nou ff op de realtek site aant spieken maar wordt niet veel wijzer....

Best wel min dit

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit gaat meer om een specifiek onderdeel; goede drivers voor de netwerkadapter. Move Complete Systemen & Laptops » Overige Hardware

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat de netwerkkaart het gewoon heeft begeven?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 00:31:
Kan het zijn dat de netwerkkaart het gewoon heeft begeven?
Kutding.. volgens mij is ie gewoon d00d.. Haal wel een PCMCIA kaartje :(
Pagina: 1