[MOBIEL] Tweakers.net logo in kleur

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Topicstarter
heb net in het afbeeldingen archief van T.net zitten rommelen maar nergens ben ik een plaatje tegengekomen dat ideaal zou zijn om via WAP als desktop-pic op de GSM te zetten... misschien een ideale uitdaging dus om in de sectie webdesign & graphics te plaatsen want welke zichzelf respecterende tweaker wil nou niet een hippe T.net wallpaper op z'n GSM??

beeldjes in JPG, GIF(al dan niet bewegend) in kleur(zwart-wit mag) zijn welkom, en desnoods wil ik ze hosten op m'n webspace van school... grootte: 96*65 in 4096 kleuren hoewel dat laatste niet veel rol speelt...

(een andere site waar veel mooie staan: linkje)

[ Voor 3% gewijzigd door H!GHGuY op 23-02-2004 22:30 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
HIGHGuY schreef op 23 februari 2004 @ 22:28:
heb net in het afbeeldingen archief van T.net zitten rommelen maar nergens ben ik een plaatje tegengekomen dat ideaal zou zijn om via WAP als desktop-pic op de GSM te zetten... misschien een ideale uitdaging dus om in de sectie webdesign & graphics te plaatsen want welke zichzelf respecterende tweaker wil nou niet een hippe T.net wallpaper op z'n GSM??

beeldjes in JPG, GIF(al dan niet bewegend) in kleur(zwart-wit mag) zijn welkom, en desnoods wil ik ze hosten op m'n webspace van school... grootte: 96*65 in 4096 kleuren hoewel dat laatste niet veel rol speelt...

(een andere site waar veel mooie staan: linkje)
Wat let je zelf even de high res Henk te zoeken (zie search) en 'm even door Photoshop heen te halen?

Het heeft namelijk weinig nut aangezien elke telefoon weer een andere dimensie qua pixels wil hebben.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Heb je zelf al geprobeerd iets te maken? Of is het echt de bedoeling dat jij nu achterover kan gaan zitten wachten totdat iemand anders het werk voor je doet?

In W&G zijn we er trots op dat we zelf wat kunnen, voor werving ben je hier echter aan het verkeerde adres (hoe leuk het idee ook mag zijn).
Projectjes doen we hier wel eens, maar altijd na overleg met de moderators, en dan verwachten we ook van jou inzet.

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 23-02-2004 22:38 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.