Gaan we het toch weer proberen? Ik kan me een tijd geleden herinneren dat Beveiliging & Virussen weer dicht ging, omdat en bijna niet in gepost werd. Waarom is er nu toch weer ervoor gekozen deze te openen?
Beveiligingen & Virussen heeft nog nooit eerder bestaan hoor? Dat was Virussen & Veiligheid 
En ja, aangezien virussen, spyware en andere beveiliging rondom computers steeds meer een hot-item begint te worden, leek het ons nog niet zo'n gek idee om het weer te proberen
En ja, aangezien virussen, spyware en andere beveiliging rondom computers steeds meer een hot-item begint te worden, leek het ons nog niet zo'n gek idee om het weer te proberen
Omdat het eigenlijk toch wel een belangrijke plaats in de IT-sector inneemt, dus eigenlijk zou dit ook op dit forum moeten. Ja we hebben niet zo goede ervaringen ermee, maar toch zou het bestaansrecht moeten hebben en daarom proberen we het toch maar weer.
De mods van Softe Goederen en Netwerken kunnen je er meer over vertellen iig
De mods van Softe Goederen en Netwerken kunnen je er meer over vertellen iig
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik veronderstel dat het aantal terugkerende vragen over virussen en spyware daar alles mee te maken heeft.
Ben alleen bang dat in eerste instantie topics onder HW of WOS komen te staan omdat er telkens mensen blijken te zijn die nog nooit van virussen en spyware hebben gehoord.
/me @ Schouw, gefeliciteerd.
BV&S was i.m.o. een betere benaming trouwens.
Ben alleen bang dat in eerste instantie topics onder HW of WOS komen te staan omdat er telkens mensen blijken te zijn die nog nooit van virussen en spyware hebben gehoord.
/me @ Schouw, gefeliciteerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 23-02-2004 21:53 . Reden: BV&S aanvulling. ]
ARME AOW’er
Omdat er volgende week weer een RPC uitbraak gaat komen en ik die troep niet meer in WOS wil hebben 
[/flauw]
Wat LuNaTiC dus zegt: het wordt een steeds groter issue in de IT en had nog niet echt een eigen plek op GoT. Vandaar dat we het gewoon weer proberen onder het motto: niet geschoten is altijd mis
[/flauw]
Wat LuNaTiC dus zegt: het wordt een steeds groter issue in de IT en had nog niet echt een eigen plek op GoT. Vandaar dat we het gewoon weer proberen onder het motto: niet geschoten is altijd mis
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
wel grappig dat het nou maar weer een keertje geprobeerd gaat worden, maar hoezo de subtiele naamsverandering? V&V gewoon weer herinstellen is toch net zo makkelijk, maar die kent dan al enige bekendheid
Kleine zonnepaneleninstallateur
Verwijderd
Succes met dit tweede proefballonnetje 
Trouwens, het zou eigenlijk maar fijn zijn wanneer het doostil bleef in dat forum.
Trouwens, het zou eigenlijk maar fijn zijn wanneer het doostil bleef in dat forum.
GuardianAngel schreef op 23 februari 2004 @ 21:50:
offtopic:
Grrrrr, back off. BV is een mooie naam

Grrrrr, back off. BV is een mooie naam
Maar inderdaad; af en toe veel topics over problemen na een infectie is een reden, en reden twee is dat het er gewoon thuis hoort.
Nee, dat er hele levendige discussies komen over preventie en de boel (Windows, maar vooral ook netwerken) goed dichttimmerenVerwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 22:50:
We hopen Ik hoop iig (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hmm.. is dat een vrijbrief voor een discussie *nix is veiliger dan WindowsF_J_K schreef op 23 februari 2004 @ 23:03:
[...]
Nee, dat er hele levendige discussies komen over preventie en de boel (Windows, maar vooral ook netwerken) goed dichttimmeren
We hopen Ik hoop iig () dat er meer discussietopics komen.
Ik ben benieuwd of het Subforum levendiger kan blijven dan de vorige; de tijd lijkt er in ieder geval wel rijp voor
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Mits goed onderbouwt zie ik niet in waarom niet.Spider.007 schreef op 23 februari 2004 @ 23:15:
[...]
Hmm.. is dat een vrijbrief voor een discussie *nix is veiliger dan Windows![]()
lijkt me juist leuk om dergelijke discussies te volgen, zolang er maar niet geflamed/getrollt gaat worden
Verwijderd
Misschien wel omdat er gewoon simpelweg geen antwoord op die vraag mogelijk is.
Dat moet wel lukken lijkt me zolijkt me juist leuk om dergelijke discussies te volgen, zolang er maar niet geflamed/getrollt gaat worden
Probleem is alleen dat je al op voorhand weet welke argumenten de verschillende kanten aan gaan voeren.
Maar goed, ik vind het een goede zet dat BV (opnieuw) in het leven geroepen is.
Nu maar hopen dat het langer openblijft ook al is er misschien een toekomstige tijdelijke dip in dat forum.
true, en daarom kan dat een leuke discussie wordenVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 00:12:
[...]
Misschien wel omdat er gewoon simpelweg geen antwoord op die vraag mogelijk is.
en dus moet de crew daar al vroeg bij wezen lijkt me.Dat moet wel lukken lijkt me zo
Probleem is alleen dat je al op voorhand weet welke argumenten de verschillende kanten aan gaan voeren.
helemaal mee eensMaar goed, ik vind het een goede zet dat BV (opnieuw) in het leven geroepen is.
Nu maar hopen dat het langer openblijft ook al is er misschien een toekomstige tijdelijke dip in dat forum.
offtopic:
O, en mocht het forum niet goed lopen, dan kunnen we altijd nog een 1337 virus gaan schrijven

O, en mocht het forum niet goed lopen, dan kunnen we altijd nog een 1337 virus gaan schrijven

momania schreef op 23 februari 2004 @ 21:50:
Omdat er volgende week weer een RPC uitbraak gaat komen en ik die troep niet meer in WOS wil hebben
[/flauw]
offtopic:

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Natuurlijk kunnen topicstarters wel vrolijk hun veiligheidsvraagstukken plaatsen in BV, maar hoe gaat het met spyware/virus topics?
Deze worden meestal gestart in WOS/SA omdat de starter werkelijk geen idee heeft wat er aan de hand is alleen dat z'n programma/OS niet werkt. Gaan jullie alles daarheen moven?
Deze worden meestal gestart in WOS/SA omdat de starter werkelijk geen idee heeft wat er aan de hand is alleen dat z'n programma/OS niet werkt. Gaan jullie alles daarheen moven?
Interessante vraagGlimi schreef op 24 februari 2004 @ 11:43:
Natuurlijk kunnen topicstarters wel vrolijk hun veiligheidsvraagstukken plaatsen in BV, maar hoe gaat het met spyware/virus topics?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat zal metname in het begin inderdaad het geval zijn, veel moven. Je zit sowieso met het feit dat je nog wat bekender moet worden en dat er via de search weinig tot geen aanknoping is met Beveiliging & Virussen. We moven zo veel mogelijk oude topics naar Beveiliging & Virussen om zo de searchresultaten te spekken. Maar al met al is het voorlopig koffiedik kijken en hebben we afgesproken om na één maand intern te evalueren. Dan heb je een duidelijk beeld en kan er ook gekeken worden wat er gedaan moet worden... denk bijvoorbeeld aan wat meer aandacht voor het Beveiliging & Virussen forum in de Policy's van SA en WOS.Glimi schreef op 24 februari 2004 @ 11:43:
Maar dat moven houd je altijd wel denk ik. En dat zijn we in WOS wel gewent, veel topics worden gestart in WOS omdat men vaak denk dat het aan het OS ligt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1