Toon posts:

[PHP]hoe stuur ik HTML via PHP naar browser ??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben bezig met het implementeren van een login script op een webpage.
De pagina's worden dus omgenoemd van .html naar .php.

De eerste paar regels zijn een include van een drietal scripts om deze pagina te beveiligen met een login. De rest wat daarna komt is gewone HTML code en wat javascript. Deze pagina's worden niet goed geinterpreteerd door de browser lijkt het. De HTML wel, maar ik krijg de plaatjes en foto's niet te zien. Ik wil deze pagina's dus via php naar de browser sturen.
Hoe doe ik dat ?

de website is www.officialjimfanclub.nl

cheers,

Unforgiven

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:32:
Hi,

Ik ben bezig met het implementeren van een login script op een webpage.
De pagina's worden dus omgenoemd van .html naar .php.

De eerste paar regels zijn een include van een drietal scripts om deze pagina te beveiligen met een login. De rest wat daarna komt is gewone HTML code en wat javascript. Deze pagina's worden niet goed geinterpreteerd door de browser lijkt het. De HTML wel, maar ik krijg de plaatjes en foto's niet te zien. Ik wil deze pagina's dus via php naar de browser sturen.
Hoe doe ik dat ?

de website is www.officialjimfanclub.nl

cheers,

Unforgiven
Php wordt door de webserver geinterpreteerd. Dus de code tussen de <?php en ?> wordt uitgevoerd en de output wordt naar de browser gestuurd. Browsers zien dus niet de php code.
De .html pagina's hernoemen naar .php lijkt mij dus voldoende... of ik begrijp je probleem verkeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:48:
[...]

Php wordt door de webserver geinterpreteerd. Dus de code tussen de <?php en ?> wordt uitgevoerd en de output wordt naar de browser gestuurd. Browsers zien dus niet de php code.
De .html pagina's hernoemen naar .php lijkt mij dus voldoende... of ik begrijp je probleem verkeerd.
Ja, zoiets dacht ik ook. Dan ga ik even kijken of mijn paden naar de juiste directories staan. Alvast bedankt !

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 07:01

decramy

root@birdie:~#

volgens mij een heeeeeeel hoog noob gehalte

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Topicstarter
decramy schreef op 23 februari 2004 @ 22:58:
Ja en ? Iedereen is ooit zo begonnen.

• nxt
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02 09:36

nxt

decramy schreef op 23 februari 2004 @ 22:58:
dat ben ik wel met je eens, maar zeg dan liever niets

@ Unforgiven
kun je iets specifieker zijn
je hebt 't over plaatjes die het niet doen
misschien kun je een simpel voorbeeld maken van 't deel dat het niet doet (met zo min mogelijk code)
en dat hier posten, dan kunnen we je wellicht een eindje op weg helpen

[ Voor 8% gewijzigd door nxt op 23-02-2004 23:04 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 22:59:

Ja en ? Iedereen is ooit zo begonnen.
Hoi :)
Helaas proberen we het niveau op GoT een beetje hoog te houden, en we verwachten vooral veel inzet van de topicstarter. Je probleem is vrij basic (voor zover ik het begrijp, je bent er nogal vaag over). Misschien verstandig om een tutorial php door te nemen? Er zijn er echt talloze van te vinden op het internet, dus dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me. Ik ga ervan uit dat als je deze hebt doorgelezen, je al een stuk beter begrijpt hoe het een en ander werkt. Mocht je alsnog een topic te willen openen over een specifiek probleem, lees dan eerst even P&W FAQ - De "quickstart", daar staat in wat we een van een topicstart verwachten. Succes :)

En decramy, misschien was je het even vergeten, maar lees Policy mbt replies in 'slechte' topics nog eens door. Een TR is voldoende hoor :{

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.