Toon posts:

Q: Video-in Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik heb een Geforce4ti4600 met tv-in en tv-out. Mijn tv-out werkt perfect. Ik probeer nu al een tijdje om via die tv-in, tv beelden via een vcr programma te capturen maar dit wil maar niet lukken. Hij herkent enkel mijn webcam als invoer apparaat. Kheb al PowerVCR en iuVCR geprobeerd. Ook al instellingen nagekeken met Tvtool, maar niets helpt. Tevens ben ik zeker dat de kabel juist zit, en de aansluitng en de tv ook. Ik werk wel met een analoge kabel en niet met een s-video kabel.

Ik denk toch dat dit zou moeten lukken met een video-in op je kaart. Heeft iemand hier al problemen mee gehad, of geëxperimenteerd, en eventuele oplossingen ?

thnx op voorhand!!

grtz

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:37

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:01:
Yo,

Ik heb een Geforce4ti4600 met tv-in en tv-out. Mijn tv-out werkt perfect. Ik probeer nu al een tijdje om via die tv-in, tv beelden via een vcr programma te capturen maar dit wil maar niet lukken. Hij herkent enkel mijn webcam als invoer apparaat. Kheb al PowerVCR en iuVCR geprobeerd. Ook al instellingen nagekeken met Tvtool, maar niets helpt. Tevens ben ik zeker dat de kabel juist zit, en de aansluitng en de tv ook. Ik werk wel met een analoge kabel en niet met een s-video kabel.

Ik denk toch dat dit zou moeten lukken met een video-in op je kaart. Heeft iemand hier al problemen mee gehad, of geëxperimenteerd, en eventuele oplossingen ?

thnx op voorhand!!

grtz
Dan zou ik eens gaan kijken of het ook echt tvin is 8)7
Ik weet wel dat alleen de VIVO kaartjes zowel in als out hadden. Als je eens het merk en van de doos of de kaart zelf de exacte naam geeft. Dan kunnen we daar wat meer mee

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Werkt de bijgeleverde software (vaak ook te downloaden bij de fabrikant) ook niet?
Je zou misschien ook DScaler kunnen proberen. :)

Heb je ook al de laatste drivers en bijbehorende software (soms is DirectX/DirectShow nodig) geinstalleerd?

[ Voor 30% gewijzigd door -=bas=- op 24-02-2004 12:18 ]

Senile! Senile Oekaki

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:39
Uhm, heeft tv-in niet die wdm drivers nodig? Die zaten toch niet inbegrepen bij de standaard Forceware's meen ik....

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 24 februari 2004 @ 04:28:
[...]

Dan zou ik eens gaan kijken of het ook echt tvin is 8)7
Ik weet wel dat alleen de VIVO kaartjes zowel in als out hadden. Als je eens het merk en van de doos of de kaart zelf de exacte naam geeft. Dan kunnen we daar wat meer mee
Tis van MSI, Geforce4 ti4600
Hij heeft video-in en video-out .. Dus waarom zou die video-in dan niet werken ?

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 24 februari 2004 @ 12:18:
Werkt de bijgeleverde software (vaak ook te downloaden bij de fabrikant) ook niet?
Je zou misschien ook DScaler kunnen proberen. :)

Heb je ook al de laatste drivers en bijbehorende software (soms is DirectX/DirectShow nodig) geinstalleerd?
Ik ga nog eens kijken naar de software die bij de kaart zat.. Voor de rest is directx enzo allemaal up to date ..

thnx
Pagina: 1