I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Of is dit geen optie ivm het verliezen van gegevens?
edit: sorry na het goed lezen van je tekst kwam ik erachter dat je dit al opnieuw had geprobeerd
- Bas_je blijft meedenken!
[ Voor 33% gewijzigd door Bas_je op 23-02-2004 21:57 ]
while ( !$succeed ) { $try++ }
Control Panel > Administrative Tools > Services > [de service in kwestie] > Log On
of er een vinkje staat bij "Allow service to interact with desktop". Dat zou 'm kunnen zijn.
Zo scherp als een voetbal!
Zie je'm als application of alleen als process?The_Shadow schreef op 23 februari 2004 @ 20:56:
[...] Het draait wel (in taakbeheer te zien)[...]
In het eerste geval bestaat de kans dattie wel actief is, maar dat het venster buiten het scherm valt. Wat je dan kunt doen is het progje activeren, op Alt-Space drukken en dan op de M van move. Daarna met de pijltjestoetsen gaan spelen totdat je het windowtje weer in beeld hebt.
Alternatief kun je in de registry gaan zoeken of het programmaatje ergens scherm coördinaten bewaart die op bizarre waardes staan en die dan op 0,0 zetten.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Hij is te zien als process en als apllication. Het veranderen van locatie kan ook niet, omdat ik het venster van het programma niet kan slecteren.Brahiewahiewa schreef op 23 februari 2004 @ 23:29:
[...]
Zie je'm als application of alleen als process?
In het eerste geval bestaat de kans dattie wel actief is, maar dat het venster buiten het scherm valt. Wat je dan kunt doen is het progje activeren, op Alt-Space drukken en dan op de M van move. Daarna met de pijltjestoetsen gaan spelen totdat je het windowtje weer in beeld hebt.
Alternatief kun je in de registry gaan zoeken of het programmaatje ergens scherm coördinaten bewaart die op bizarre waardes staan en die dan op 0,0 zetten.
Het is geen service, dus dat werkt niet.Reptile209 schreef op 23 februari 2004 @ 23:19:
Als die tool als service draait (hetgeen ik opmaak uit het niet werken van "switch to"), kijk dan eens onder:
Control Panel > Administrative Tools > Services > [de service in kwestie] > Log On
of er een vinkje staat bij "Allow service to interact with desktop". Dat zou 'm kunnen zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door the_shadow op 24-02-2004 14:03 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Als je nog eens terug leest, zul je zien dat je die locatie in de registry zou moeten veranderen (naar 0,0).The_Shadow schreef op 24 februari 2004 @ 14:02:
[...]
Hij is te zien als process en als apllication. Het veranderen van locatie kan ook niet, omdat ik het venster van het programma niet kan slecteren.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Daarvoor is het "Switch to..." knopje in task manager uitgevondenThe_Shadow schreef op 24 februari 2004 @ 14:02:
[...]Hij is te zien als process en als apllication. Het veranderen van locatie kan ook niet, omdat ik het venster van het programma niet kan slecteren.[...]
Of anders gebruik je Alt-Tab
[ Voor 3% gewijzigd door Brahiewahiewa op 25-02-2004 01:20 ]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Als je goed mijn beginpost had gelezen, dan had je gezien dat dat niet werkt:Brahiewahiewa schreef op 25 februari 2004 @ 01:20:
[...]
Daarvoor is het "Switch to..." knopje in task manager uitgevonden
Of anders gebruik je Alt-Tab
Alt-Tab werkt ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door the_shadow op 25-02-2004 10:58 ]
Door het één en ander aan te klieren, de zooi te de-installeren uit het register te gooien en nog meer ongein doet hij het weer.
Bedankt voor jullie feedback