Toon posts:

call of duty doet het bijna

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Echt heel vreemd.
Start Call of Duty op, kies voor nieuw spel, daarna voor een niveau, maar dan springt hij weer terug naar het keuze menu waarin je kiest voor een nieuw spel :( en zo gaat dat maar door.

Iemand enig idee hoe of wat? Het is een illegale versie en ik speel hem van mijn HD met een virtuele cd-rom.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 20:54 ]

Verwijderd

1) Illegale versie.
2) Al honderden topics over CoD.
3) Slotje.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:55:
1) Illegale versie.
2) Al honderden topics over CoD.
3) Slotje.
Ach, ik ben gewoon eerlijk....had ook kunnen zeggen dat het een kopie was van mijn broer......maar bedankt voor je fijne politiek correcte reply.....en als je zo goed weet hoeveel topics hierover zijn dan weet je ook vast wel het antwoord of dat dit probleem nog niet aan de orde is geweest.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Jeroen: Op ze minst kan je dan het beste een paar linkjes geven met betrekking tot zijn probleem :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 23 februari 2004 @ 21:03:
Jeroen: Op ze minst kan je dan het beste een paar linkjes geven met betrekking tot zijn probleem :)
Dat had ik idd kunnen doen :), maar ik ben er behoorlijk tegen als iemand die een illegale versie van een game heeft om hulp komt vragen. Dat verdien je dan niet, vind ik... :)

Maar ik zal het onthouden! :P

Verwijderd

Laat ik zoo aardig zijn:

NLSPECIAL zie je die mooie smile van GOT dan staat daarbijna naast Search.
als je daar tiept ''crash call of duty'' heb je genoeg leesvoer voor de rest van de week :P

Pringles

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

Illigale versie + je hed hier makkelijk zelf naar kunnen zoeken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.