Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat je zoiets hebt van: "Mmm wat is dit voor telefoon". Ik zelf ook, maar heb deze gsm gekocht in China en wil deze graag in Europe gebruiker. Ik weet alleen niet of deze gsm compatible is met het netwerk van Europe dus misschien of jullie dit weten aan de hand van de specificaties (zie: http://www.soutec.com/english/products/gsms681.asp). Bespaar mij aub reacties van 'waarom kopen als je het niet weet'.

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 08:57
Het toestel werkt op: 900/1800MHz dus het zou in princiepe hier wel moeten werken. Probeer er gewoon eens een sim-kaart instoppen en je merkt het vanzelf! :P

offtopic:
Hoeveel heb je voor dat ding betaald?

..:: ::..

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
volgens mij kan je hem wel gebruiken aangezien hij van het 900/1800 mhz netwerk gebruikt maakt welke we in nederland ook gebruiken

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:06

DkF

[b]Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:57
Bespaar mij aub reacties van 'waarom kopen als je het niet weet'.
Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar je kan er toch een SIMkaartje in doen en het proberen?
Of is 'ie nog onderweg uit China naar hier?

Verwijderd

Topicstarter
haha ja dit heb ik al geprobeerd hoor, maar ik vermoed dat het toestel niet-simlockvrij is. Ik ga hier verder ook niet op in vanwege het beveiligingsaspect welke hier niet gewaardeerd wordt. Maar ik ben wel bilj dat het toestel hier in Nederland kan werken. Bedankt voor jullie reacties !!