topcom router

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Hallo,

Ik heb een Topcom BR204 broadband router, en werkt opzich leuk. Heb chello aansluiting en dat werkt opzich mooi. Alleen is het zo dat ik zeker 1 keer in de 2 dagen mn router softwarematig moet resetten omdat anders de internet verbinding zo traag is als dikke strond. Als deze ge-reset is doet ie het weer normaal..

Iemand enig idee hoe het kan en wat ik er aan kan dan??

bvd,

Jarcol

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb een Edimax BR6104 die elke dag wel een keer eruitklapt. Conclusie: koop geen cheap-ass router. Ga dan ook binnenkort upgraden naar een Cisco/3Com Layer 3 switch of router.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jarcol
PcDealer schreef op 23 februari 2004 @ 18:40:
Ik heb een Edimax BR6104 die elke dag wel een keer eruitklapt. Conclusie: koop geen cheap-ass router. Ga dan ook binnenkort upgraden naar een Cisco/3Com Layer 3 switch of router.
Is inderdaad klote jah, maar je hebt er ook tussen zitten die wel goed zijn.. dus altijd maar afwachten zeg maar..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Toen ik de oude firmware had kon ik niet met meer dan twee pc's connecten. Na update kan ik nu met 4.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 00:26

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Wat is "strond"?

Verder: als hij na een tijdje langzaam wordt, betekent dat waarschijnlijk dat er iets vol loopt. Geheugen van het een of ander, mac-adres cache ofzo. Dit is een theoretisch bedenksel, weet iemand of dergelijke problemen voorkomen?

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

• Jarcol
Sorry, moet stront zijn..
Dr Nix schreef op 23 februari 2004 @ 18:56:
Verder: als hij na een tijdje langzaam wordt, betekent dat waarschijnlijk dat er iets vol loopt. Geheugen van het een of ander, mac-adres cache ofzo. Dit is een theoretisch bedenksel, weet iemand of dergelijke problemen voorkomen?
Het mac-adres staat vast, hoe kan zoiets vol lopen, het is toch alleen een adres?? vind dat niet erg logisch.. of is er een arp-tabel ofzow wat vol loopt?? dns staat aan, dus dat zou automatisch moeten gaan (rijmt :*))
Pagina: 1