Toon posts:

USB Key geformateerd en nu doet ie het niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in november een USB Key gekocht van het merk Apacer met 64 MB geheugen. Nu wilde ik laatst alle data in een keer eraf gooien. Ging niet lukken. Toen heb ik via windows geprobeerd de key te formatteren. Omdat het betsandssyteem FAT is heb ik hem op deze manier proberen te formatteren. Dat ging wel, alleen op het einde van de format ga hij een foutmelding.

Nu doet ie het niet meer :'(

Wat kan ik doen om hem weer aan de praat te krijgen? Ik heb geen zin om weer 30 euro uit te geven aan zo'n ding.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Wordt ie nu helemaal niet meer herkend of kun je 'm alleen niet meer formateren? Als dit laaste het is, probeer de partitie eens weg te donderen met de diskmanager van windows; opnieuw aanmaken en opnieuw formateren. Wat voor foutmelding gaf de format trouwens?

Pvouput live

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:36

boesOne

meuh

Sommige USB sticks moeten op FAT16 geformat worden.. Windows formtat meestal op FAT32. Daardoor kan ie dan niet meer herkend worden in windows.

Check op de site van de fabrikant voor een low level tooltje om hem zo alsnog FAT16 te formatten..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.