Ik heb al een tijdje dvdshrink en rip vaak dvds op mijn hdd voor eigen backup en het is tot nu toe goed gegaan. Maar vandaag had ik de nieuwste dvdshrink 3.15 erop gezet en ging weer een dvd backuppen op mijn hdd. (alles keurig netjes ingesteld op dvd-5, ik hoefde alleen maar aan te geven wat ik wilde compressen etc) Hij zegt automatisch dat die dvd 4,463 mb moet zijn. Zodoende begin ik met het backuppen op mijn hdd, dit is snel klaar en bekijk ik of mijn resultaat goed genoeg is. Als hij goed genoeg is brand ik hem vervolgens op dvd, maar nu zegt hij dat mijn dvdrip te groot is om op dvd - van 4,7 giga te doen. Normaal was een dvdrip 4.35 giga en dat paste wel normaal, maar nu geeft hij 4.39 giga aan. Dat terwijl hij nog steeds op dvd 5 staat. Daarna had ik dvdshrink 3,15 eraf gegooid en weer de ouwe erop gedaan, maar dat baatte niet. Hij bleef hetzelfde doen
. Hoe zit dit nou en wie hebben er allemaal last van? Ik heb lopen googlen en gotsearch gekeken en zag dat dit een nieuw verschijnsel was
......
Keb een pioneer A05 4speed - dvdwriter
Keb een pioneer A05 4speed - dvdwriter
[ Voor 7% gewijzigd door jozy op 23-02-2004 18:10 ]