Toon posts:

Problemen met de Abit BE62???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had wat onderdelen bij R.W.A. Computers ( http://www.computer-shop.nl/ ) besteld en nu krijg ik een mailtje terug waarin o.a. staat:
De Abit BE6 (ook de revisie 2 ) heeft problemen met de winbon chipset.
Wij raden u hiervoor een Asus p3B-f moederboard aan.
Ik neem aan dat ze Winbond bedoelen, maar besides that...is dit waar en hebben hier meer mensen problemen mee?

Alvast bedankt,
Wouter

Verwijderd

Ja.. wie weet daar meer van?
Was net van plan die Abit te gaan kopen.

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 13:30
Ik heb een BE6-II maar heb nergens problemen mee!!

Verwijderd

Ik heb de Abit BF6 (zuster plankje) en die doet het echt toppperrr de top.

Het beste BX plankje dat ik tot op heden ben tegen gekomen, 110% stabiel, snel en overklok vriendelijk.

Echt een aanrader voor iedereen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat d8 ik dus ook, maar die verkoper zegt dus dat er problemen mee zijn (mensen kregen het niet aan de praat) en dat ie er veel geld in tijd had gestoken dat ie niet meer aanraad en zo....

Zal misschien wel een ongelukkige zending zijn ofzo...

Verwijderd

Ik heb ook de be6-2 en ook nergens last van
volgens mij kunnen ze niet leveren (zou kunnen, zwakte bod )??????

Verwijderd

Ik heb ze allebei , Asus is kwalitatief beter . Abit heeft meer mogelijkheden . (ATA66 en veeeeel FSB's) O ja , ik vind de layout van de Abit beter .

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 14:37
Waarschijnlijk zijn de verdiensten op een BE6 rev.2 voor de zaak wat minder en ontvangen ze meer provisie op een mobo van Asus?? ;) ;) ;) ;) ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-08 11:57
Ik heb met een BE6-II wel wat problemen met MBM. een van de temperatuur sensors zorgt voor een alarm (76C. Die heb ik dus maar gedisabled. Tevens heb ik ook wat problemen ondervonden met een sblive 1024 en een PCI modem. Maar dat is opgelost door ze in andere PCI sloten te steken. Verder geen probelemen.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Pagina: 1