Ik heb hiero een systeem wat ik heb gebouwd:
Op moment als ik alles heb aangesloten en ik wil booten (power on) komt deze niet verder dan wat hdd gereutel en een rood led van de hdd ligt op. Ik heb verders geen beeld.
Wat heb ik allemaal gedaan:
• Andere pci videokaart --> geen verschil
• Alles eruit getrokken (mem,ide e.d.) Als het mem erui
gehaald word begint deze netjes te piepen
• Andere voeding en deze gesjekt is okeej
• CPU voltage gesjekt staat in de goede categorie
Nog te doen:
• geheugen sjekken
• Al het zooitje eruit ivm mogelijke sluiting.
Hij piept verders ook niet, en ik dacht dat er een karin
functie opzat maar dat weet ik niet zeker. Je hoort helemaal nix dus ik sluit een probleem met het moederbord uit (mijn mening) Op moment als ik het geheugen eruit haal begint het mobo wel te piepen via de speaker
Maar verders dan niet meer na inpluggen geheugen.
Mijn ideeën zijn een beetje op. Alvast bedankt
Update
Ik heb al het mogelijke geprobeerd (tja je blijft een tweaker) behalve het geheugen. Ik die getest @ mijn k7t 266 pro 2 Ru +d-led
Rood Groen Rood Rood: Geheugen naar de klote
.
Ik heb dit geheugen bij computerland gekocht en dit is al (ja al) de tweede keer dat het geheugen kapot was
. Komt dat omdat het geheugen daar open en bloot ligt of heb ik gewoon puur pech
?
code:
1
2
3
4
5
6
| Asus A7v8x-x AMD Athlon 2200+ boxed 512 400 mhz ddr geheugen Club 3d ati readon 9200 se 128mb Seagate 20gb Liteon fikker+cd-rom |
Op moment als ik alles heb aangesloten en ik wil booten (power on) komt deze niet verder dan wat hdd gereutel en een rood led van de hdd ligt op. Ik heb verders geen beeld.
Wat heb ik allemaal gedaan:
• Andere pci videokaart --> geen verschil
• Alles eruit getrokken (mem,ide e.d.) Als het mem erui
gehaald word begint deze netjes te piepen
• Andere voeding en deze gesjekt is okeej
• CPU voltage gesjekt staat in de goede categorie
Nog te doen:
• geheugen sjekken
• Al het zooitje eruit ivm mogelijke sluiting.
Hij piept verders ook niet, en ik dacht dat er een karin
Mijn ideeën zijn een beetje op. Alvast bedankt
Update
Ik heb al het mogelijke geprobeerd (tja je blijft een tweaker) behalve het geheugen. Ik die getest @ mijn k7t 266 pro 2 Ru +d-led
Ik heb dit geheugen bij computerland gekocht en dit is al (ja al) de tweede keer dat het geheugen kapot was
[ Voor 19% gewijzigd door Meneer aard op 23-02-2004 21:17 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+