Toon posts:

[Mozilla Firefox] Nederlandse taal, Java en P1 233 mmx build

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte hiervoor Mozilla Firebird met Java en de Shockwave en Flash plugins.

Nu heb ik gisteren opgewaardeerd naar Mozilla firefox. Ik heb hiervoor niet de installer gebruikt maar heb een Pentium 4 geoptimaliseerde versie van hier gedownload.

Wat wil nu, ik krijg met geen mogelijkheid Java aan de praat. Ik heb deze faq gevolgd om Java te installeren.

Ik heb:

- de regfile gebruikt omdat ik een zip build van Mozilla gebruik
- XP install gedaan
- de 1.4.1 versie gebruikt.
- de niet geopitmaliseerde standaard versie van Firefox versie geinstalleerd

Maar Java geeft alleen internet explorer weer. Als ik handmatig Mozilla 1.1 or later aanvinkt klaagt hij dat hij Mozilla niet kan vinden? Met Firebird werkte java wel gewoon en hiervoor had ik ook geen installer. Heeft iemand een idee hoe ik Sun Java aan de praat krijg onder Firefox?

Nederlandse taal

Ik heb gezocht op ondersteuning voor de Nederlandse taal voor Mozilla Firefox. Ik heb deze website gevonden
maar er is verder geen documentatie. ik zie nederlandse versies van Firebird en een heleboel *.XPI bestanden. Kan iemand me een linkje sturen hoe ik een Nederlands talige Firefox installatie uitvoer?

Als laatste: Ik heb hier een Penium I 233 MMX staan met 128 ram en Windows 2000 erop Nu wil ik hier graag Firefox op installeren. Weet iemand een geoptimaliseerde build voor deze computer? Of kan ik het beste gewoon de officiele versie nemen omdat deze toch Penium MMX als laagste eis heeft?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het makkelijkste kun je Java installeren via een .xpi installer. Dan kan het bijna niet fout gaan. De XPI Installer van kun je hier vinden.

Klik gewoon op de Install link op de website, en de rest wijst zichzelf. Je hebt dan verder geen regfile of iets dergelijks meer nodig.

De Nederlandse vertaling van Mozilla Firefox is momenteel nog in de maak. Hij wordt binnenkort verwacht. Mozilla-NL verzorgt de Firefox vertaling, de website hiervan is te vinden op mozdev. Voorlopig wordt het dus nog even afwachten.

Wat betreft de installatie op een P I 233 MMX, hiervoor raad ik een G5 build, 0.8-release aan. Een dergelijke build is op MozillaZine Forums te halen.

Misschien zou je ook kunnen kijken naar K-Meleon. Deze browser is nog lichter en nog beter geschikt voor de wat langzamere pc's.

Ik hoop dat dit een antwoord was op je vragen. Als je er niet uitkomt hoor ik het wel weer.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de XPI installatie methode gebruikt maar hij vindt niks. hier heb ik plaatje van wat Java weergeeft gepost.

Ik zat te denken. Kan het niet komen omdat mijn Mozilla versie met Gcc is gecompileerd? Maar aan de andere kan de Macromedia plugins doen het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 19:48 ]