Vanmiddag heb ik een login-script in PHP geschreven, waarbij een username en wachtoord moet worden ingegeven. nadat deze succesvol verlopen is, komen (tot nu toe) de volgende code's van start:
if($_SESSION['ingelogd'] == 1){
echo "&login=1&status=Je bent ingelogd!&rdy=1";
Deze login wordt geplaatst in een website met meerdere frames, en mijn wens is om nu (na succesvolle inlog) een bepaalde pagina te laten laden in een andere frame. Dus nog even oppervlakkig: in frame A op html bestand A wordt ingelogd, na inloggen krijgen ze in frame B meteen pagina B te zien.
Heb me suf gezocht naar een goede code hiervoor, maar niks lijkt (voorlopig) te werken... Hebben jullie een goede suggestie?
ps draai linux redhat 9.0/php/apache
if($_SESSION['ingelogd'] == 1){
echo "&login=1&status=Je bent ingelogd!&rdy=1";
Deze login wordt geplaatst in een website met meerdere frames, en mijn wens is om nu (na succesvolle inlog) een bepaalde pagina te laten laden in een andere frame. Dus nog even oppervlakkig: in frame A op html bestand A wordt ingelogd, na inloggen krijgen ze in frame B meteen pagina B te zien.
Heb me suf gezocht naar een goede code hiervoor, maar niks lijkt (voorlopig) te werken... Hebben jullie een goede suggestie?
ps draai linux redhat 9.0/php/apache