Toon posts:

NOS Teletekstbrowser update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand hoe ik het automatisch updaten van de NOS browser kan uitschakelen? Iedere keer als ik het opstart krijg ik het update scherm te zien, terwijl ik de meest recente versie gebruik. 8)7

En is het eigenlijk wel mogelijk op de pagina's te kopieren als bitmap, het verschijnt bij mij wel in het clipboard, maar ik kan het nergens pasten. |:(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Update uitschakelen weet ik niet.

Waarom kan je het niet pasten?? als je een document hebt of paint bv. kan je pasten hoor..

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/24319/full.jpg

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-07 09:31

MoietyMe

zij/haar

Pasten lukt mij ook gewoon. Welke versie heb je dan? 3.01.000?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde dat ik het niet gewoon in een folder kan pasten, wel in documenten. Zou toch eigenlijk wel moeten kunnen? Ik gebruik v3.01.000, de laatste versie.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:08:
Ik bedoelde dat ik het niet gewoon in een folder kan pasten, wel in documenten.
In een folder "pasten". :? Het is geen capture progje... Hij maakt alleen maar een kopietje van het schermpje.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als ik een pic vanuit een browser copy dan kan ik het wel overal pasten. Dus een beetje raar vind ik het wel, als het in het clipboard verschijnt moet je hem toch overal kunnen pasten?

Niemand last van dat irritante updatescreen?

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-07 09:31

MoietyMe

zij/haar

Je kan toch niet iets wat je gewoon kopieert ergens pasten :? Gewoon in irfanview oid plakken en dan opslaan. Instaleer hem anders even opnieuw.

Verwijderd

Volgens mij begrijpt TS het verschil niet tussen een kant en klaar plaatje (met juiste extensie zoals jpg of bmp) en een capture van een screen niet.

Pas als je het paste in een programma wat van je screen capture een jpg, bmp of dergelijke ervan maakt kun je hem zo in een folder plaatsen.

Een screencapture is een ander formaat.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Wist niet dat het een screencapture was, ik dacht dat het gewoon een bitmap was die het kopieerde. Trouwens als ik een screencapture maak met bv Gadwin Printscreen, dan kan ik het daarna toch ook meteen overal in plakken? Dus snap niet wat het probleem is.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ja, een bitmap.. Maar er is een verschil tussen een bitmap (pixel voor pixel zeggen welke kleur hij heeft) en een BMP file (headers, maar ook uberhaupt een bestandssysteem-object en geen rijtje bits in het geheugen).

Het is toch ook niet zo dat je uit Notepad een stukje tekst kunt kopieren en dan in de verkenner op plakken druk en dan een stukjetekst.txt file krijgt?

|_____vakje______|

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:17

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:16:
Hallo,

Weet iemand hoe ik het automatisch updaten van de NOS browser kan uitschakelen? Iedere keer als ik het opstart krijg ik het update scherm te zien, terwijl ik de meest recente versie gebruik. 8)7
Weet je zeker dat je de meest recente versie gebruikt?
Probeer anders nog eens te updaten. Daarna moet het wel over zijn. (Ik heb de laatste update ook 2 keer uit moeten voeren :( )

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp het al cybersnoop. Vind toch dat het net een wwwbrowser moet werken, die kan ook gewoon pics kopieren.

Ik zal het dan nog maar een keer proberen MR Liu, maar volgens de app zelf gebruik ik de meest recente versie. Of weet je wat, ik uninstall het gewoon en reinstall het daarna weer, nu pas denk ik daaraan. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:46:
Ik begrijp het al cybersnoop. Vind toch dat het net een wwwbrowser moet werken, die kan ook gewoon pics kopieren.
Nu geef je mening, daar ben je vrij in gelukkig, maar dat is niet de werking van het programma ;)
Pagina: 1