AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf
gekke vraag, maar moet je dit niet gaan oplossen met HTML ipv PHP? 
Zie oa: Google met zoekwoorden
Zie oa: Google met zoekwoorden
[ Voor 52% gewijzigd door gorgi_19 op 23-02-2004 16:54 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Topics gewoon opnieuw openen is iig niet de bedoeling. Verder zou je als trouwe bezoeker zo langzamerhand ook weten dat als je een topic hier in PW opent, dat deze moet voldoen aan De "quickstart" (overigens vraag ik me af hoe ik moet zien dat iemand met slechts 60 posts een trouwe bezoeker is of niet). Dat doet ie bij lange na niet, en dus afgezien van het feit of je topic nou wel of niet hier hoort, is ie zoals ie nu is gewoon niet volledig genoeg, en wordt het voor ons alleen maar gissen naar een oplossing. HTML hoort overigens in Webdesign & Graphics, zoals ook in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic is te lezen
Voor verdere vragen ben ik per mail bereikbaar: oisyn(at)tweakers(dot)net
curry is liev en verwijderd spammagnet
Topics gewoon opnieuw openen is iig niet de bedoeling. Verder zou je als trouwe bezoeker zo langzamerhand ook weten dat als je een topic hier in PW opent, dat deze moet voldoen aan De "quickstart" (overigens vraag ik me af hoe ik moet zien dat iemand met slechts 60 posts een trouwe bezoeker is of niet). Dat doet ie bij lange na niet, en dus afgezien van het feit of je topic nou wel of niet hier hoort, is ie zoals ie nu is gewoon niet volledig genoeg, en wordt het voor ons alleen maar gissen naar een oplossing. HTML hoort overigens in Webdesign & Graphics, zoals ook in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic is te lezen
Voor verdere vragen ben ik per mail bereikbaar: oisyn(at)tweakers(dot)net
curry is liev en verwijderd spammagnet
[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 24-02-2004 09:50 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()