postnuke probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• fritsie25
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11-2023

fritsie25

Heeeee Fritzzzzzzzzzzie

Topicstarter
Ik ben een nieuwe site aan het maken en probeer mijn logo in het midden (boven)te krijgen in plaats van de linker bovenhoek...zou iemand mij kunnen helpen?

ik heb zelf al geprobeerd om de theme aan te passen, maar het lukt me nog niet

de site: www.kztv.nl/nieuw

het topic van mij is net gesloten omdat het niets met programming zou te maken hebben, dat klopt, maar dit topic bevat ook een onderdeel websrcipting en daar valt het wel degelijk onder. Postnuke is php. Mocht u deze mening niet hebben kunt u dit ook weer sluiten. Tevens is er geen goede postnukle forum (helaas) waar ik met deze vraag terecht kan...wellicht kunt u aangeven in welk topic ik op tweakers dit wel kan posten of kunt u dit voor mij verplaatsen. De reachtie van uw zijde vind ik wel erg kort door de bocht voor iemand die al jaren touwe bezoeker is van deze site

AMD 1800 ATHLON XP | 768 DDR | Asus A7N266-C | ATI 9600 XT 256 MB| Asus DVD speler | Liteon DVD writer | LG LCD scherm | 160 Gig harde schijf

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

gekke vraag, maar moet je dit niet gaan oplossen met HTML ipv PHP? :?

Zie oa: Google met zoekwoorden

[ Voor 52% gewijzigd door gorgi_19 op 23-02-2004 16:54 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Topics gewoon opnieuw openen is iig niet de bedoeling. Verder zou je als trouwe bezoeker zo langzamerhand ook weten dat als je een topic hier in PW opent, dat deze moet voldoen aan De "quickstart" (overigens vraag ik me af hoe ik moet zien dat iemand met slechts 60 posts een trouwe bezoeker is of niet). Dat doet ie bij lange na niet, en dus afgezien van het feit of je topic nou wel of niet hier hoort, is ie zoals ie nu is gewoon niet volledig genoeg, en wordt het voor ons alleen maar gissen naar een oplossing. HTML hoort overigens in Webdesign & Graphics, zoals ook in P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic is te lezen

Voor verdere vragen ben ik per mail bereikbaar: oisyn(at)tweakers(dot)net

curry is liev en verwijderd spammagnet O+

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 24-02-2004 09:50 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.