Ik heb windows xp prof. geinstalleerd en nou heb ik sinds kort het volgende probleem met mijn cd-rom drives (dvd-rom en cd-writer). Wanneer ik een cd in 1 van de drives leg trekt hij zich niks aan van de autoplay opties die ik instel. Ik kan dan wel gewoon met de verkenner zien wat er op de cd staat. Het probleem echter onstaat wanneer ik de cd eruit pak en een andere erin leg. Windows wil dan maar niet geloven dat er een andere cd inzit met daarop een andere inhoud. Hij zegt dan dat er nog steeds de cd inzit die ik er het eerst in heb gelegd. Wanneer er geen cd in de drive zit, zegt hij in de verkenner nog steeds dat de cd er wel in zit, al zegt hij dan wel "pleas insert disc in drive d". Ik heb al de hardware ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar dat wil niet helpen. De dvd rom en de writer zitten allbei op een andere ide kabel. Ik weet bijna zeker dat dit een windows probleem is, of een programma wat met instellingen knoeit, maar ik ben ten einde raad. De cd rom drives en de autoplay opties deden het in het begin na een schone windows installatie wel goed. Kan iemand mij helpen?
Ik heb de faq doorgelezen en ff met google gezocht naar dit probleem, maar nog niks gevonden.
Ik heb de faq doorgelezen en ff met google gezocht naar dit probleem, maar nog niks gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 17:25 ]