Ik wil zonder frames én zonder javascript in xhtml formaat een pagina maken met een simpele banner met content die verticaal én horizontaal te scrollen is. Ik loop tegen dit probleem aan als ik een simpele banner wil maken boven een pagina waarbij er in de pagina allerlei content kan staan. Er staan hier veel topics waar beweerd word dat je alles zonder frames kan doen en beter (beheersbaarder, sneller en makkelijker te onderhouden), maar een vergelijkbaar probleem word nergens genoemd c.q. opgelost.
Kijk naar deze pagina als je wil zien wat ik precies wil.
Het lijkt erop dat de tabel zichzelf onafhankelijk van de ingestelde breedte aanpast aan de content. Wat een welbekend probleem is en wat ook optreed bij aaaaaaaaaaaaaaaaaaa teksten. Bij mij bestaat de content niet alleen uit tekst.
Ik zoek dus een nette oplossing voor mijn probleem, geen workaround. Als ik de hele opbouw van de pagina moet omgooien vind ik het ook best ... als het maar werkt
.
(het zou browser onafhankelijk moeten worden maar ik werk momenteel met ie6)
Kijk naar deze pagina als je wil zien wat ik precies wil.
Het lijkt erop dat de tabel zichzelf onafhankelijk van de ingestelde breedte aanpast aan de content. Wat een welbekend probleem is en wat ook optreed bij aaaaaaaaaaaaaaaaaaa teksten. Bij mij bestaat de content niet alleen uit tekst.
Ik zoek dus een nette oplossing voor mijn probleem, geen workaround. Als ik de hele opbouw van de pagina moet omgooien vind ik het ook best ... als het maar werkt
(het zou browser onafhankelijk moeten worden maar ik werk momenteel met ie6)