Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Verwijderd
Dit is door zoon bedirjf gemaakt en die weten wel hoe het zit hoor =)
Verwijderd
Het laat de lucht gemakkelijk door en filtert het grootste gedeelte van het stof uit de airflow.
Werkt perfect
Verwijderd
Stoffilter van een stofzuiger.
Bij mijn stofzuigertje zit na de stofzuigerzak nog een lapje zwart kunststof.
Het laat erg gemakklijk lucht door, maar het ziet erwel naar uit dat wet rotzooi tegenhoud.
Mischien werkt een stukje strakgespannen panty ook wel
Nog niet geprobeert, ik heb nl geen panty's.
Moet IK dat doen? Is ze een beetje leuk?Op donderdag 14 december 2000 15:21 schreef mossel het volgende:
mmm, een panty. FF mijn zus lief aankijken
Je kan ook dat spul gebruiken wat ze in afzuigkappen doen. Dan heb je een vierkante meter voor iets van 5 piek. Het ligt bij AH in het vak waar ook de Sorbo afwasborsteltjes liggen
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Maar je mag er wel een tijdje lenen, ben ik er ook weer vanaf! (maar dan krijg ik d'r panty, k?
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Verwijderd
Sturen julllie ze op of moet ik ze ophalen?
De panties krijgen jullie terug.
Maar zonder dollen dat wasemkap spul werkt prima. En je maakt het niet eens schoon. Gewoon eens in de maand het er uit trekken en een nieuw stukje pakken. Je kan met een enkel vel wel een jaar of wat vooruit
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik hoor mijn fans nu ook een stukkie minder!
Bedankt voor de tip!!
- NAC Breda -
Die zus van mij is 14. Zal de moeilijke leeftijd wel zijn, maar deze zit me al 14 jaar dwars...Op donderdag 14 december 2000 16:08 schreef Ortep het volgende:
Ok Ok...hoe zien ze uit en hou oud zijn ze
Sturen julllie ze op of moet ik ze ophalen?
De panties krijgen jullie terug.
Maar zonder dollen dat wasemkap spul werkt prima. En je maakt het niet eens schoon. Gewoon eens in de maand het er uit trekken en een nieuw stukje pakken. Je kan met een enkel vel wel een jaar of wat vooruit
Ik moet eerst mijn 486 server maar eens flink gaan modden voordat ik kan slapen... Heb jammergenoeg geen stoffilters nodig (zit alleen een outtake in)
Verwijderd
en toen zat de panty niet echt goed vast en werd de fan ingezogen, deze draaide stuk, maar stuurde nog net al die stukjes panty je systeemkast in. waar ze aardig wat schade aan richten.Op vrijdag 15 december 2000 10:40 schreef Kit het volgende:
Gewoon een panty kopen, met een stiekje om je fan zetten en afknippen.... makkelijk zat
Je kan beter wat drastischere bevestegings methodes gebruiken.
Welke zou ik dan nemen ?Op donderdag 14 december 2000 14:21 schreef Alchemy het volgende:
http://2cooltek.safeshopper.com/
Als je wat gaat halen laat het me horen.
icq #41505996
Het gaat op een 80mm filter.
De MESH Filter of de PLASTIC Filter ?
Of je stiekje wordt poreus en gaat dan knallen...Op vrijdag 15 december 2000 14:35 schreef -THaVinNY- het volgende:
[..]
en toen zat de panty niet echt goed vast en werd de fan ingezogen, deze draaide stuk, maar stuurde nog net al die stukjes panty je systeemkast in. waar ze aardig wat schade aan richten.
Goed joh ...Op vrijdag 15 december 2000 15:51 schreef Alchemy het volgende:
Serem ik zou de plastic halen. Zijn allebij wel goed.
ICQ me effe, dan spreken we wat af ok ?
hahahahaha wat een scenarioOp vrijdag 15 december 2000 14:35 schreef -THaVinNY- het volgende:
[..]
en toen zat de panty niet echt goed vast en werd de fan ingezogen, deze draaide stuk, maar stuurde nog net al die stukjes panty je systeemkast in. waar ze aardig wat schade aan richten.
Verwijderd
enne de meeste zijn al genoemd denk ik maar hier is alles ff op een rijtje panty,stofzuigerfilter,afzuigkapfilter,
filter uit een droger, enz... wees creatief
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
-Gaas
-Dikke borduurgaas
-Gemaakte Stoffilters
}:o
Toen ik daar kwam hadden ze alleen een stoffilter voor 120mmik heb stof filter gehaald bij Display haarlem, dichtbij 100m van station. kostte fl 6,95
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Wat dacht je van die stof die ook over luidspeakers heen zit?
Daar heb ik het mee gedaan.
Gewoon van twee oude pc speakers de stof eraf gehaald, ff vast lijmen.
ét viola!
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P