Toon posts:

[DVD R ervaring] Welke gebruik je en waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na enig rondzwerven door internet land en op diverse plekken dvd's besteld te hebben ben ik op een bepaald merk beland die mij goed bevallen... en bij toeval ook nog bij een internetshop beland waar ik heel positief over ben.
Ik bestel mijn DVD's altijd bij http://www.dvdboxshop.nl

Misschien zijn ze niet de goedkoopste geweest, maar ze leveren altijd en en snel ook ! (afhandelijk van hoe snel het geld geregeld is)

Nu is sinds kort de prijs iets gedaald en er worden boven de €125 ook geen verzendkosten meer berekent... Dus als je een spindel van 100 besteld, dan krijg je die gratis thuis... Ik bestel tegenwoordig altijd Arita 4-speed (de plus) en heb in al de tijd dat ik brand (en ik brand veel) pas 1 uitvaller gehad..

Kortgezegd ben ik HEEL tevreden over de prijs, service, snelheid en kwaliteit. En het is natuurlijk een Nederlandse winkel, maar ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen van anderen

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Deze winkel zal wellicht best goed zijn, maar OMG wat is ie duuuuuurr! :o
Tip: koop je media net over de grens, in Nederland komt er nl. nog een heffing bij, waardoor je veel meer betaald. Een goed adres (Belgie) is: www.cdrwinkel.com , kijk maar eens naar de Shopsurvey, vrijwel alleen maar tevreden reactie en very cheap (waarvoor zijn we anders Nederlander?! :P ;) ).

[edit]
en als je wilt weten welke media het beste zijn, zie ook hier: http://faq.tweakers.net/DVD/

[ Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 23-02-2004 16:33 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 23:20
Ik ben heel positief over www.cdrwinkel.com. Geen nederlandse winkel, maar wel erg goedkoop. Ze zijn snel met antwoorden op mail, en 't versturen van bestellingen (niet onbelangrijk .. ;))

Ik begrijp uit je topictitel dat je je juist afvraagt wat voor dvdr ik gebruik, en waar ik ze afspeel (zal vast fout zijn):
- ik brand op platinum dvd+r 4x van cdrwinkel
- ik speel ze af in m'n eigen spelers (pioneer 116s en nec 1300) en hiernaast werken ze prima in de pioneer standalone van m'n ouders, en de jvc home set van m'n vriendin.

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 17:32
ik gebruikte voorheen altijd de dvd+r van ricoh.
die ik gewoon op mn werk kocht..
maar ben sinds kort overgstapt naar dvd-r aangezien mn playstation de +r niet helemaal lekker vond (af en toe boot problemen)

ik ben nu hooked aan de arita's
vooral de ritek g-04 (zo uit mn hoofd) zijn erg fijne disks..
de toplaag ziet er erg goed en duurzaam uit (gebruik ze nu net een paar weken dus over de slijtvastheid kan ik nog weinig zeggen).
met deze disks heb ik nu nog geen problemen gehad en ze worden allemaal gelezen.

ik bestel ze bij www.opus.nl omdat die gewoon altijd snel leveren... en niet duur zijn

oh en mn brander:
nec 2500

moet nog wel even melden dat de arita's maar op 4x branden en de ricoh op 6x

[ Voor 4% gewijzigd door dexx op 23-02-2004 17:09 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke DVD's men gebruikt: [search=title:media compatibiliteit]
Welke shop's goed zijn: www.tweakers.net/shopsurvey

Dit topic is gesloten.