Ik heb gisteren en vandaag (ja, het ging niet van een leien dakje) Debian geinstalleerd. Het is nu gelukt om het grafische inlogschermpje van Debian te tonen. Maar muis (serieel) en toetsenbord (PS/2) doen het niet. Het rare is dat het toetsenbord het in de console wel doet. Alleen ik weet niet hoe ik ervoor zorg dat ik in de console kom, dus zonder X op te starten, zegmaar.
Ik weet niet of mijn muis het zonder X wel doet(op een andere Linux versie i.i.g. wel).
Systeeminfo: 700Mhz, 128MB
In dit topic is er een soort gelijk probleem:
[rml][ Linux] Toetsenbord werkt niet meer in X[/rml]
maar het eerste probleem is nu in de console te komen, zonder dat X opstart. Hoe doe ik dat?
Ik heb ook al een USB muis geprobeerd, maar die werd niet automatisch herkend. Het systeem waar dus Debian opstaat is op dit moment onbruikbaar, en dit moet zo snel mogelijk worden opgelost.
Meer informatie in lagere posts...
Ik weet niet of mijn muis het zonder X wel doet(op een andere Linux versie i.i.g. wel).
Systeeminfo: 700Mhz, 128MB
In dit topic is er een soort gelijk probleem:
[rml][ Linux] Toetsenbord werkt niet meer in X[/rml]
maar het eerste probleem is nu in de console te komen, zonder dat X opstart. Hoe doe ik dat?
Ik heb ook al een USB muis geprobeerd, maar die werd niet automatisch herkend. Het systeem waar dus Debian opstaat is op dit moment onbruikbaar, en dit moet zo snel mogelijk worden opgelost.
Meer informatie in lagere posts...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 19:53 ]