Mijn broertje is een echte digibeet. Hij weet niks van pc's en klikt bij alles watie op zn scherm ziet op "ja"en "accept". We zitten hier thuis op een netwerk van 7 pc's en de virussen en islukte backups vliegen me om de oren door het wangedrag van mijn broertje. Nou bn ik via mijn stage plaats in contact gekomen met het programa "illusion". Hier van heb ik een probeerversie gedownload en het werkt perfect. Ook alle andere problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Maar deze versie is maar 30 dagen geldig en een lientie kost 50 euro en is alleen verkrijgbaar voor bedrijevn en instellingen (dus niet voor consumenten). Heeft iemand een vergelijkbaar programma dat free-ware is?
Ik heb ook al geexpirimenteerd met poledit en tirthparty varianten maar dat werkt niet. Op dit forum kwam ik ook niet veel verder dan illusion en andere betaalde software. En op google kwam ik deepfreeze (of zo iets) tegen maar dat was duur en wat ik begreep alleen voor Novell clients (voor zover mijn Engels reikt dan)
Heeft iemand een suggestie voor een programma dat na een herstart alles weer in de oorspronkelijke situatie herstelt en niets tot weinig kost?
Ik heb ook al geexpirimenteerd met poledit en tirthparty varianten maar dat werkt niet. Op dit forum kwam ik ook niet veel verder dan illusion en andere betaalde software. En op google kwam ik deepfreeze (of zo iets) tegen maar dat was duur en wat ik begreep alleen voor Novell clients (voor zover mijn Engels reikt dan)
Heeft iemand een suggestie voor een programma dat na een herstart alles weer in de oorspronkelijke situatie herstelt en niets tot weinig kost?