Toon posts:

Na sluiten IE rare foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms na het sluiten van IE krijg ik de foutmelding:

The instruction at "0x00fc3e8d" referenced memory at "0x00fc3e8d". The memory could not be "read".

Click on OK to terminate the program

Is mijn geheugen nu kaduk, ik heb 2 keer 512 PC3700 van Corsair in me bak zitten, ik heb net een benchmark gedraaid met sisoft sandra en daar wordt maar 1 geheugenbankje getest, is dat normaal ?

Alvast bedankt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Draai eens memtest: www.memtest86.com :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 23-02-2004 15:54 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
OK dat heb ik net gedaan, 0 errors

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Het is nu niet eens een half uur later, als je je geheugen goed wilt testen moet je het toch minimaal wel enkele uren laten draaien, want lang niet alles is getest binnen een half uur ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 23-02-2004 16:23 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
OK dan test ik m'n geheugen vannacht wel, ik dacht 1 Pass dan is ie klaar.

bedankt

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 00:19
Als je dit probleem alleen met IE hebt (en dan ook nog alleen na het aflsuiten) zit er iets niet goed met je software. Want mocht je geheugen fysiek niet in orde zijn dan zou je at random (zowel qua moment als applicatie) problemen hebben.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb een tijdje geleden Visual Studio .NET geinstalleerd en krijg deze meldingen om de haverklap. Het is ook alleen met IE!

Het lijkt me stug dat je geheugen naar z'n malle moer is, aangezien mijn collegae er ook last van heeft na de installatie. Ik denk dat het .NET framework ietsje pietsje buggy is (kweet niet of je die geinstalleerd hebt?!?)

Ik zou het voornamelijk in de software zoeken.

p.s. is het _altijd_ wanneer je IE afsluit.. ik heb het namelijk lang niet altijd.

nog een tip... Mozilla gebruiken :Y)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Standeman schreef op 23 februari 2004 @ 17:10:
...

I second that!
Misschien dat je geheugen idd iets mankeert maar neemt niet weg dat Mozilla tegenwoordig in bijna al je browsings de betere browser zal zijn t.o. IE.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:45

Damian

Insane Obtrusion

MBMarduk schreef op 23 februari 2004 @ 17:40:
[...]

I second that!
Misschien dat je geheugen idd iets mankeert maar neemt niet weg dat Mozilla tegenwoordig in bijna al je browsings de betere browser zal zijn t.o. IE.
Niet poepen, das jouw mening!

ontopic:

Draai iig al je windows updates even. Check al je drivers, of die up to date zijn. Dan kan je dat iig uitsluiten. Draai voor de zekerheid ook even een extra virus scan en evt een spyware scan. Gaat ie dan nog raar doen, dan kan je idd een hardware probleem hebben. Dit weet je pas zeker nadat je een verse windows hebt geinstalleerd, en als dan het probleem nog voor komt, dan heb je hoogst waarschijnlijk brak geheugen.

Succes ermee!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Standeman schreef op 23 februari 2004 @ 17:10:
Ik heb een tijdje geleden Visual Studio .NET geinstalleerd en krijg deze meldingen om de haverklap. Het is ook alleen met IE!

Het lijkt me stug dat je geheugen naar z'n malle moer is, aangezien mijn collegae er ook last van heeft na de installatie. Ik denk dat het .NET framework ietsje pietsje buggy is (kweet niet of je die geinstalleerd hebt?!?)

Ik zou het voornamelijk in de software zoeken.

p.s. is het _altijd_ wanneer je IE afsluit.. ik heb het namelijk lang niet altijd.

Als je Visual Studio 6 installeert krijg je die foutmelding ook, krijg de fout niet meer na het installeren van de VS 6.0 service packs :)

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Pagina: 1