Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

speciale onderkast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen

een tijdje terug zag ik enkele kasten met zo'n speciaal onderkastje (volgens mijj is het prometia) zo'n dingetje wilde ik dus ook voor mijn kast. echter gisteren was is toevallig op de specs page van YoupY. hij heeft zo'n kastje eronder. ik heb hem al gemailt maar kreeg geen antwoord. weet iemand waar je deze vandaan haalt?

hier gaat het om:
http://members.home.nl/youpy/casemod.jpg

deze kast heb ik:
http://www.chieftec.com/images/Ma-01wd-A.jpg
(maar dan silver)

alvast bedankt

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 11:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik gok dat ie die zelf heeft gemaakt...
Doormiddel van een andere chieftech te slopen en te modden

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
denk ook gewoon zelf gemaakt, en die fronts van chieftec kasten ken je geloof ik los kopen..

edit: volgens mij is het dit kastje (rechts), dusja zelf gemaakt :)

[ Voor 42% gewijzigd door naps op 23-02-2004 16:29 ]

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Die kast hoort std bij de prom. Zo'n ding krijg je niet los in onderdelen aangeleverd die je zelf nog even in elkaar moet zetten en dan vullen, maar dit wordt netjes in een kast geleverd (Die dus absoluut niet bij de meeste systemen past) kant en klaar voor gebruik.

Aangezien ik geen Lian-li modelletje wou hebben ben ik zelf maar iets in elkaar gaan knutselen. Wat je ziet is alleen een aangepaste front op die prom kast. Ik heb een front besteld bij de Chieftec importeur in NL en ben daar lekker in aan het zagen en veilen geweest en hij is nog lang niet af.

Aangezien ik 't modden niet echt belangrijk vind maar voornamelijk voor het overklokken ga kan het nog wel even duren, voordat die kast helemaal klaar is. Maar ik vind toch dat een sys er ook een beetje netjes uit moet zien vandaar dat ik er wel aan begonnen ben.

@Vampyre_Fighter, ik heb meer te doen dan heel de dag m'n mailbox in de gaten te houden en daarop zsm te antwoorden indien van toepassing.

• Syngrow
  • Laatst online: 11-11 19:32

Syngrow

Framerate is life

Hier kun je hem trouwens kopen.
http://www.spacepromotion...ex.php?pnr=05&product=285

Ik wil de inhoud van het kastje wel van je overkopen voor bv. 200 euro :)

Het enigste wat je dan nog hoeft te doen is zelf een front te regelen en erop te bouwen, ben je helemaal klaar ;)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen bedankt voor alles!

jammer genoeg is hij nergens kan en klaar te koop. ik vond op de site van nVENTIV wel het volgende Afbeeldingslocatie: http://www.chip-con.com/log/149.JPG
kan ik hier dan zo'n chieftec front op maken...? deze frontjes zijn trouwens los te koop voor 20 euro bij www.progress.nl

@YoupY, ja sorry moest ff stresse met die mail anders zou ik dit weer vergeten. als je hem toch op de een of andere manier kwijt wil dan laat je het me toch wel even weten of niet? maar dat kastje van hierboven is dat op dezelfde manier opgeboud of heb ik hier nog een frame o.i.d. bij nodig?

@SynGroW, hehe grappig :( je begrijp de enrst van de zaak niet :P. maar 300 euro voor zo'n kassie is wel wat veel. als ik toch zoveel betaal voor een prommie o.i.d. dan hou ik de inhoud zeker wel

• Syngrow
  • Laatst online: 11-11 19:32

Syngrow

Framerate is life

Dat ding wat je nu bedoelt is gemaakt om een prometeia om te bouwen naar lian-li style.

Je hebt dus een standaard prometeia frame nodig om dit op te kunnen bouwen.
Het is ook nog zo, dat dit setje een paar cm breder is als bijvoorbeeld een standaard Enlight (hoort bij de prommy ;) )

Dit komt omdat de Lian-Li kasten breder zijn. Het zal dus moeilijker zijn om hier iets passends van te maken :)

Hier is het voor gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.nventiv.com/log/47a.jpg

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

he vampyre_fighter ik kan de frontpanels voor de chieftec niet vinden op progress
alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_ groetjes polleke 15 _/-\o_ _/-\o_
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 17:12:
ok mensen bedankt voor alles!

jammer genoeg is hij nergens kan en klaar te koop. ik vond op de site van nVENTIV wel het volgende [afbeelding]
kan ik hier dan zo'n chieftec front op maken...? deze frontjes zijn trouwens los te koop voor 20 euro bij www.progress.nl

@YoupY, ja sorry moest ff stresse met die mail anders zou ik dit weer vergeten. als je hem toch op de een of andere manier kwijt wil dan laat je het me toch wel even weten of niet? maar dat kastje van hierboven is dat op dezelfde manier opgeboud of heb ik hier nog een frame o.i.d. bij nodig?

@SynGroW, hehe grappig :( je begrijp de enrst van de zaak niet :P. maar 300 euro voor zo'n kassie is wel wat veel. als ik toch zoveel betaal voor een prommie o.i.d. dan hou ik de inhoud zeker wel
_/-\o_
Pagina: 1