Winamp speelt stiller?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met WA 5.02, als ik er een mp3tje ofzo mee afspeel is het volume een stuk stiller, nochtans staan alle balkjes op max. en van windows volume control ook, als ik dan datzelfde liedje met Windows media player speel zonder dat ik ook maar iets aan het volume verander, gaat hij luider, ik gok 3 maal luider. Ik had dit niet met WA 3. Zelfs als ik de preamp op +20 dB zet dan nog tip ik niet aan het Windows media player volume. Er is ook geen verschil als ik wissel tussen WaveOut en DirectSound...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Equalizer / plugin?

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al gevonden, het lag aan de WOW dsp plugin, die was niet geselecteerd in winamp mpaar in windows media player wel, hier mag een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:04

Tim Schuhmacher

abasios

misschien beetje overbodig om te melden, maar dit probleem heb ik ook, maar dan net iets anders. Als ik mp3's afspeel en daarna een wma en vervolgens weer dezelfde mp3 dan klinkt die zachter als ervoor. Voor mp3 heb ik bij de preferences > output gekozen voor waveOut, maar na het spelen staat deze op DirectSound. Daardoor is het volume zachter. Dus zet ik deze terug op waveOut dan is het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
had laatst dat winamp 5 op 2 speakers afspeelde ipv 4. zelfde mp3 in de mediaspeler ging wel goed. daarna nog een paar keer afgewisseld en toen deed winamp het plots weer op 4 speakers. als ie het afspeelt klikt het heel raar in je oren en heel zacht, omdat je 4 speakers gewent bent.
het veranderen van de instellingen van de soundstorm hielp niks.

paar dagen terug hetzelfde, toen hebt ik winamp een paar keer opnieuw opgestart en deed ie het gewoon... vaag, maar ik weet nu hoe ik het op moet lossen.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)