Ik heb de laatste tijd verschillende providers gehad maar ze zijn allemaal langzaam. Kunnen jullie jullie meningen hier neerzetten over verschillende providers want ik wil natuurlijk gewoonb de snelste hebben. Heb trouwens geen kabel of adsl maar gewoon isdn modem.
www.uwnet.nl heb ik en is goed. Maar heb geen ervaring met andere.
Ik ben wel tevreden over raketnet , http://www.raketnet.nl
Ik vond myweb wel goed toen ik die nog had
Verwijderd
TMFWEB :o:o:o:o:o:o:ov
die iz wel goed en 2 snelle nr waar je heen kan ik heb zelf tnfweb want supernep is faliet:'(:'(:'(
die iz wel goed en 2 snelle nr waar je heen kan ik heb zelf tnfweb want supernep is faliet:'(:'(:'(
He, daar werk ik! (no kidding!)Op donderdag 14 december 2000 14:20 schreef Tom het volgende:
www.uwnet.nl heb ik en is goed. Maar heb geen ervaring met andere.
Ik gebruik het zelf ook. De beste gratis provider vind ik.
Uwnet is nou eenmaal de beste!
nooit in gesprek en altijd een goede snelheid.
nooit in gesprek en altijd een goede snelheid.
<RECLAME MODUS ON>
Wij (UwNet) maken nu eenmaal ook heel weinig reclame.
Zo kunnen we de toestroom van nieuwe leden bijbenen met inbellijnen en bandbreedte.
That's the right way (vind ik)
Zo krijg je geen problemen a la Superweb (lage snelheid, klote inbellijnen)
</RECLAME MODUS ON>
Wij (UwNet) maken nu eenmaal ook heel weinig reclame.
Zo kunnen we de toestroom van nieuwe leden bijbenen met inbellijnen en bandbreedte.
That's the right way (vind ik)
Zo krijg je geen problemen a la Superweb (lage snelheid, klote inbellijnen)
</RECLAME MODUS ON>
ervaar het zelf zou ik zeggen 
binnen 5 minuten werkt je account.
binnen 5 minuten werkt je account.
Wish.net is bovendien erg snel met 128Kbit/sec ISDNbundel
maar wel met tikken
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Jij Internet, dus je genereert tikken. UwNet is btw niet alleen Internetprovider, maar een klein gedeelte van een veel grotere groep bedrijven. We doen ook webhosting, webdesign, netwerkoplossingen, telecommunicatie, applicatieontwikkeling, web-based apps, databases enz enz enz...Op vrijdag 15 december 2000 14:07 schreef Tom het volgende:
yep uwnet.nl is perfectmaarehm waar betalen ze je loon van?
ah, heb ik eindelijk de persoon gevonden die bij http://www.kieskeurig.nl dat providertje op 1 wil krijgen in de top 5Op vrijdag 15 december 2000 21:02 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Jij Internet, dus je genereert tikken. UwNet is btw niet alleen Internetprovider, maar een klein gedeelte van een veel grotere groep bedrijven. We doen ook webhosting, webdesign, netwerkoplossingen, telecommunicatie, applicatieontwikkeling, web-based apps, databases enz enz enz...
Eeeh. Dat mag niet van me baas. Ik ga niet mijn eigen bedrijf de lucht in prijzen op zulke sites... zou een beetje zielig zijn. De gebruikers beslissen.
De reacties tot nu tot (2 zelfs!) zeggen genoeg. Vast naar aanleiding van dit draadje.
De reacties tot nu tot (2 zelfs!) zeggen genoeg. Vast naar aanleiding van dit draadje.
hehe maar de geweigerde reacties zie je niet, waren er toch 5 met hetzelfde ip nummerOp zaterdag 16 december 2000 21:28 schreef EquiNox het volgende:
Eeeh. Dat mag niet van me baas. Ik ga niet mijn eigen bedrijf de lucht in prijzen op zulke sites... zou een beetje zielig zijn. De gebruikers beslissen.
trouwens onze advertentie tarieven zijn erg gunstig hoor
Verwijderd
Ik heb me ook maar eens bij www.uwnet.nl aan laten sluiten! en dat werkt behoorlijk wat sneller dan tmfweb zeg!
ik vond tmfweb al zo traag de laatste tijd, maar het verschil verbaast me echt!
ik vond tmfweb al zo traag de laatste tijd, maar het verschil verbaast me echt!
Verwijderd
Ik zit normaal op HCCnet, maar ben ook maar eens Uwnet gaan gebruiken en dat is ZEKER geen verslechtering.
Ghostje
Ghostje
Hmm...heeft UWnet geen proxy? Das mooi kloten dan, zo wordt m'n firewall toch lastig te configgen. Weet iemand misschien een proxy die een beetje vlot werkt met UWnet?
Mail je aanbod maar ff naar info@uwnet.nl, please.Op zondag 17 december 2000 00:53 schreef xxxMaverick het volgende:
trouwens onze advertentie tarieven zijn erg gunstig hoor
Je hebt onze interesse gewekt
Pagina: 1