Goede middag.
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op mijn probleem, want ik kom er echt niet uit
Het zit als volgt:
Er werd mij gevraagt of ik Windows XP bij iemand opnieuw kon installeren.
Backups waren gemaakt. Ik doe de CD-ROM van Windows XP Professional erin, krijg ik de volgende foutmelding:
----------
CD BOOT: Cannot boot from CD code 5
----------
Nou, ik hier op GoT.Tweakers.net gekeken, en vond dat je dan opstartfloppy's moest maken en dan vanuit daar XP installeren.
Dus ik heb het pakket gedownload en vervolgens de 6 opstartdiskettes gemaakt. Ik zet de instellingen van de BIOS goed, en start opnieuw op. Krijg ik het scherm: Hardwareinitialisatie.
Vervolgens krijg ik de volgende foutmelding:
----------
Kan het bestand \biosinfo.inf niet in het geheugen laden. De foutcode is: 4096.
-----------
Weet iemand waarom hij deze foutmelding geeft? Ligt het aan het geheugen of aan de diskette station?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn probleem
Greetz,
T
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op mijn probleem, want ik kom er echt niet uit
Het zit als volgt:
Er werd mij gevraagt of ik Windows XP bij iemand opnieuw kon installeren.
Backups waren gemaakt. Ik doe de CD-ROM van Windows XP Professional erin, krijg ik de volgende foutmelding:
----------
CD BOOT: Cannot boot from CD code 5
----------
Nou, ik hier op GoT.Tweakers.net gekeken, en vond dat je dan opstartfloppy's moest maken en dan vanuit daar XP installeren.
Dus ik heb het pakket gedownload en vervolgens de 6 opstartdiskettes gemaakt. Ik zet de instellingen van de BIOS goed, en start opnieuw op. Krijg ik het scherm: Hardwareinitialisatie.
Vervolgens krijg ik de volgende foutmelding:
----------
Kan het bestand \biosinfo.inf niet in het geheugen laden. De foutcode is: 4096.
-----------
Weet iemand waarom hij deze foutmelding geeft? Ligt het aan het geheugen of aan de diskette station?
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn probleem
Greetz,
T