Toon posts:

XP naar MP mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n servertje heeft helaas de geest gegeven.
Nu heb ik zitten denken om nu maar eens dual te gaan draaien met dat systeem.

Nu wilde ik 2 Athlon's XP's gebruiken en deze om te modden naar MP's.
Ik zit te denken aan bv T-bred's 2400+ of iets in deze richting, deze zijn niet duur en snel genoeg.
Of kan je beter de Barton's gebruiken?
Ik wil verder niet overklokken ofzo.
Ze moeten alleen dual gaan draaien verder niets.

Nu weet ik dat je op die XP's die L5 brug moet verbinden, |::: wordt dan |::| (als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Maar m'n vraag is eigenlijk moet je die laser cut nu opvullen met niet geleidend materiaal en dan bijvoorbeeld zilver verf gebruiken om deze te verbinden of is dat opvullen niet nodig?
Ik heb een beetje gezocht op internet maar ik kon niet echt een duidelijk antwoord vinden.

Heeft iemand ervaring met het modden van T-bred’s naar MP’s?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb op mijn tiger MP 2 tbred XP 2400's gezet. (wel met extra power draden aan de ATX aansluiting gesoldeerd voor de zekerheid, heb je een mpx bord hoeft dit niet)

-eerste even de contact punten met een naald goed schoonkrassen
-dan spul eroverheen

ik heb de cuts niet opgevuld. Je kan ook voor de zekerheid een "U" vorm maken om de cuts heen :) Ik heb hier ook 2 xp 1800 tbred B's liggen waar ik ook niks heb opgevuld.

als je bartons neemt moet je ook nog met de multipliers gaan zitten kloten...

[ Voor 44% gewijzigd door maratropa op 23-02-2004 15:15 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Oke Thxs

Ik denk dat ik het maar eens ga proberen.
Er is bij ons binnen kort een beurs en ik denk dat ik daar maar 2 2400+ ga halen.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23
Tbreds zijn goed te doen, je hoeft zelfs niet eens de lasercut op te vullen. Wel schijnt het zo te zijn dat je tegenwoordig eerst een beschermende laag van de contactpunten af moet krassen, maar met mijn Palomino's en Tbred A's was dit iig nog niet het geval :)

Met Bartons werken kan ook, maar dan zul je handmatig de MP goed in moeten stellen. Dit is nogal een rotwerk omdat je meerdere bruggen moet verbinden en verbreken, je kan makkelijker een Tbred nemen :)

[ Voor 30% gewijzigd door FragFrog op 23-02-2004 18:04 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]