Toon posts:

[Hosting] Grootte hosting klopt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ladot webhostingpakket van 15 mb inc. domeinnaam.. Het adres is http://blablablablabla.nl

Mijn vraag is waarom ik bestanden van 100 mb op die server kan gooien, en ze voor iedereen te downloaden zijn.. Ik snap er echt nix van.. Heb ik geluk of ben ik strax de lul aan t eind van de maand?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 14:58 ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 21:39

DizzyWeb

Ondertiteld

Als jij een 15 Mb account hebt, moet je idd niet gek kijken als ze je voor hoger gebruik een rekening sturen, is hun goedrecht.

En, doet die url er toe? Zou wel eens als verkapte reclame gezien kunnen worden :X

Maybe eens bij ladot informeren?

[ Voor 8% gewijzigd door DizzyWeb op 23-02-2004 14:57 . Reden: Toevoeging ]

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 15:43

P-ter

...

Dat doen ze zodat je eventueel een paar MB meer kunt gebruiken indien nodig.
Dit berekenen ze wel aan de klant door :

* Overschrijding van de (web)ruimte en excessief gebruik van dataverkeer zullen worden doorbelast (€ 0,09 per MB dataverkeer p.m., € 0,76 per MB webruimte/mail p.m.).

Bron: http://www.ladot.nl

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:55

Robtimus

me Robtimus no like you

p-ter schreef op 23 februari 2004 @ 14:59:
€ 0,76 per MB webruimte/mail p.m.).
En daar heb jij dan voor zeker 85MB teveel = € 64,60 gebruik gemaakt :X :X :X
(is geen aanval op jou, alleen een constatering dat het zo wel erg veel is geworden)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Topicstarter
IceManX schreef op 23 februari 2004 @ 15:01:
[...]
En daar heb jij dan voor zeker 85MB teveel = € 64,60 gebruik gemaakt :X :X :X
(is geen aanval op jou, alleen een constatering dat het zo wel erg veel is geworden)
ik heb t er gelijk afgegooid.. wat denken jullie wat er gebeurt?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:07
Je krijgt misschien een waarschuwing oid, maar aangezien je er maar een korte tijd gebruik van hebt gemaakt (geen hele maand iig) zal je denk ik geen €65 moeten betalen. Al kan je je maar beter voorbereiden op een 'boete', want je hebt het toch overschreden :)

The devil is in the details.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 16:45
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:06:
[...]

ik heb t er gelijk afgegooid.. wat denken jullie wat er gebeurt?
Ik hoop voor je dat ze 't aan het eind van de maand uitrekenen, ipv leuke scriptjes te draaien...

Ladot is (imho) niet echt een top host :P

|>

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:55

Robtimus

me Robtimus no like you

Als je geluk hebt merken ze het niet, anders is het idd zwaar betalen. Want je hebt dus wel je limiet tijdelijk overschreden.

Als je idd moet betalen zou ik een klacht indienen wegens een belachelijk hoge / afwezige harde limiet, vergeleken met je zachte limiet.
Jij hebt 15MB besteld, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je niet van plan bent meer dan 25MB erop te zetten. Wil je dit wel kun je nml beter een ander pakket nemen.

Bij mijn hosting betaal ik voor 100MB, en krijg hard 115MB (wegens mail etc). Bij een ander account krijg ik 50 / 60. Dat is dan nog in verhouding, die 100+MB verre van.

PS: verwacht niet dat die klacht iets uithaalt, maar misschien gaan ze er dan over nadenken.

[ Voor 8% gewijzigd door Robtimus op 23-02-2004 15:11 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1