s.m.a.r.t. gegeven uitlezen van een USB schijf

Pagina: 1
Acties:

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 10:42

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Topicstarter
Ik heb dus een externe harde schijf van Maxtor ( 5000LE, 80 Gig ). En ik wil de smart gegevens van deze schijf bekijken ( hij is gevallen :/ , doet het nog wel trouwens..... _/-\o_ )

Op de site van Maxtor kwam ik niets tegen waar ik iets mee kan, en de search hier leverde ook niets op.

Via google kwam ik op een site die beweerde dat dit programma wel de smart gegevens van een usb schijf kan lezen. Alleen op de betreffende site word dit verder niet genoemd ( en het programma ziet de USB schijf ook niet ).

Iemand die een programma is tegengekomen die dit wel kan???

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Sisoft kan volgens mij gewoon SMART info uitlezen van USB stations.. moet trouwens je USB2IDE chipset dit wel ondersteunen..

Pvouput live

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je PowerMax al geprobeerd? Geen idee of die USB schijven ondersteunt though :P

Anders haal je de schijf gewoon uit de USB behuizing en sluit je hem op een IDE controller aan :Y)

[ Voor 42% gewijzigd door BalusC op 23-02-2004 14:46 ]

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 10:42

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Topicstarter
Krypt schreef op 23 februari 2004 @ 14:40:
Sisoft kan volgens mij gewoon SMART info uitlezen van USB stations.. moet trouwens je USB2IDE chipset dit wel ondersteunen..
Ik zal sisoft eens proberen.....
BalusC schreef op 23 februari 2004 @ 14:43:
Heb je PowerMax al geprobeerd? Geen idee of die USB schijven ondersteunt though :P
Nee, nog niet geprobeerd. Zal ik zo even doen...
Anders haal je de schijf gewoon uit de USB behuizing en sluit je hem op een IDE controller aan :Y)
Dat word m'n laatste redmiddel denk ik..... ;)

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono