Beantwoorden in Hotmail werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Als ik een mailtje in Hotmail beantwoord, dan krijg ik een nieuwe (lege) mail met het oorspronkelijke bericht in een .txt bestand als attachment.

Ik wil dus dat de oorspronkelijke tekst in mijn mailtje terechtkomt.
Heb alle Hotmail instellingen al geprobeerd, maar het wil niet lukken.
Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Options->Message Replies->Including Original Text When Replying op "Auto" zetten

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 09:44:
Options->Message Replies->Including Original Text When Replying op "Auto" zetten
Had hetzelfde probleem, en bij mij stond deze optie al zo.... en was dus niet de oplossing. Je moet samen met 'auto' ook nog kiezen voor de optie "Horizontale scheiding" invoeren.
Dan wordt onder die horizontale scheiding het bericht weergegeven.

Echter: Zelfs dit werkt niet altijd, en heeft hotmail af en toe de neiging om het toe te voegen in een message.txt

In die gevallen kun je dan kiezen om het bericht te forwarden... dan komt het bericht er wel goed in te staan en dan vervang je FW: door RE: en vul je het adres in van diegene waar je op wil replyen.

Suc6

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• Bad_Karma
Bedankt voor de suggesties, maar het mocht helaas niet baten.

Toch gek dat ze tijdens de laaste verbouwing van de hotmail site deze bug er niet uit hebben weten te halen.

• Bad_Karma
En als ik "Rich text editor" aanzet, krijg ik een html bestand als attachment :(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als het inderdaad een bug is, kun je het melden bij Hotmail Support, dat linkje zit er tenslotte niet voor niks ;) .
Pagina: 1