Toon posts:

Lukt niet om de Intel Chipset Utility Software te installere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de Intel Chipset Utility Software geinstalleerd heb dan krijg ik na een reboot de volgende melding:

Kan het ATI configuratiescherm niet initialiseren omdat het ATI stuurprogramma niet is geinstalleerd of niet correct werkt. Het Ati configuratiescherm wordt afgesloten.

Het Stuurprogramma is dan inderdaad verdwenen. Ik heb dan ook een scherm met een resolutie van 800*600 op 70 hz. In het configuratiescherm heb ik onder ‘beeld’ inderdaad alleen de standaard vga driver. Andere optie niet aanwezig.

Als ik opnieuw de ATI catalyst 3.10 driver probeer te installeren krijg ik de volgende melding:

“Setup kon de installatie niet voltooien, probeer de weergaveadapter in te stellen met een standaard vga stuurprogramma alvorens setup uit te voeren”

Als ik de Chipset utility niet installeer dan staat er in apparaatbeheer een vraagteken bij ‘SM-bus’
Wanneer ik de Chipset Utility wel heb installed is de vraagteken weg, maar staat er wel een UITROEPTEKEN in apparaatbeheer onder “systemen” bij “Intel 82875P processor to AGP controller”

Weet iemand wat er aan de hand is?
Wat heeft de Chipset utility met mijn ATI driver te maken.

Config:

Win XP SP1
P4 3.2
P4C800-E deluxe
9800 pro 128mb videokaart

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 14:49 ]