Ik heb sinds een tijdje een Logitech MX700 Cordless Optical Mouse, en die heeft een aantal kuren. De linkermuisknop blijft soms hangen, bijvoorbeeld bij het selecteren van meerdere bestanden waarbij je de CTRL-toets inhoudt. Of, als ik Wolfenstein speel, blijft m'n geweer kogels vuren totdat ik weer een keer op de linkerknop ram. Nou kwam ik er laatst achter dat, wanneer ik gewoon in Windows zit, als ik mijn muis beweeg en ondertussen toetsen indruk op mijn toetsenbord, de cursor steeds even stops op het moment dat ik de toets indruk.
Is dit een bekend probleem ? Ligt het aan de muis ? Ik heb sinds deze problemen al een keer geformat, wat geen verschil maakte. Ook het verschil WinXP drivers / drivers van CD maakt niks uit.
De rest van mijn config:
Asus A7N8X rev 2.0, AMD Athlon XP2600+. Toetsenbord is een Logitech Cordless Desktop, waarvan de muis nu niet aangesloten is. Deze zit op de PS/2 poort. De nieuwe muis zit op een USB poort, waarbij een andere poort kiezen ook geen verschil maakt.
edit En nu heb ik die muis die bij het toetsenbord hoort er aan hangen en die heeft het probleem niet ...
Is dit een bekend probleem ? Ligt het aan de muis ? Ik heb sinds deze problemen al een keer geformat, wat geen verschil maakte. Ook het verschil WinXP drivers / drivers van CD maakt niks uit.
De rest van mijn config:
Asus A7N8X rev 2.0, AMD Athlon XP2600+. Toetsenbord is een Logitech Cordless Desktop, waarvan de muis nu niet aangesloten is. Deze zit op de PS/2 poort. De nieuwe muis zit op een USB poort, waarbij een andere poort kiezen ook geen verschil maakt.
edit En nu heb ik die muis die bij het toetsenbord hoort er aan hangen en die heeft het probleem niet ...
[ Voor 6% gewijzigd door TheLunatic op 23-02-2004 14:17 ]
Mother, will they like this song?