Toon posts:

Waar is Creatures 2 nog te koop? *

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
O+ Wil mijn vriendin blijmaken met Creatures 2, maar dat is nergens meer te vinden (niet in de winkel, niet op BOl, etc. etc.). Alleen te importeren vanuit Amerika en dat moet toch niet nodig zijn? Zijn er nog mensen die een adresje weten? :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-12 18:27

dominic

will code for food

(jarig!)
Creatures 2 van op de Commodore 64 of bedoel je een ander spel?

Download my music on SoundCloud

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik denk dat ie die knuffelbare beesjes bedoelt die je moet opvoeden oid, recenter dan de C64 iig :)

Maar ik weet momenteel geen legale adressen hiervoor, sorry :)

Amazon heeft wel de gold editie: http://www.amazon.co.uk/e...es-21/202-6560754-2755036

[ Voor 28% gewijzigd door DarkX op 23-02-2004 14:12 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 23 februari 2004 @ 14:06:
Creatures 2 van op de Commodore 64 of bedoel je een ander spel?
:) Nee, het is een game op de PC. Ik weet er zelf niet zoveel van, maar het schijnt te gaan over het grootbrengen van een monsterachtig wezentje. Je kan m van alles leren. De doos ziet er zo uit ....

http://store.yahoo.com/salestores/miswcr2wi6be.html

;)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

* GoT is geen plek om je dingen te verhandelen, hoe goed je het ook bedoeld *

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 14:16 ]

System specs

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Creatures 2 leek mij en m'n zus altijd erg leuk om te spelen, maar zelf ben ik zo dom geweest om 'm nooit te kopen. Ik dacht dat ik 'm nog niet zo heel lang geleden bij Bart Smit of Dynabyte zag staan, maar ook daar geef ik je nog weinig kans.

Alleen op Amazon.de kan ik 'm nog vinden en daar kost ie rond de €50...

Zo zag het er trouwens uit:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamekult.com/photos/00/00/00/46/ME0000004626_1.jpg

En het gaat er inderdaad om om een 'monstertje' groot te brengen. In het begin is zo'n monstertje net uit het ei gekropen en is nog voor alles bang enzo, je moet 'm dus echt opvoeden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 23 februari 2004 @ 14:16:
Creatures 2 leek mij en m'n zus altijd erg leuk om te spelen, maar zelf ben ik zo dom geweest om 'm nooit te kopen. Ik dacht dat ik 'm nog niet zo heel lang geleden bij Bart Smit of Dynabyte zag staan, maar ook daar geef ik je nog weinig kans.

Alleen op Amazon.de kan ik 'm nog vinden en daar kost ie rond de €50...

Zo zag het er trouwens uit:

[afbeelding]

En het gaat er inderdaad om om een 'monstertje' groot te brengen. In het begin is zo'n monstertje net uit het ei gekropen en is nog voor alles bang enzo, je moet 'm dus echt opvoeden :)
Precies,... dat is het spel. Heb al gekeken by Dynabit, Dixons, Bart Smit, Free Record Shop, etcetera, etcetera... maar helemaal nada. :(

Toch wel vaag, want het spel schijnt een hype te zijn geweest....... :?

• bouvrie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 11:17

bouvrie

Interior demolisher

heh ik heb dit spel toevallig laatst 2e hands gekocht. Ik blijk een nederlandse versie te hebben, die naar het lijkt niet goed werkt op mijn systemen (XP Pro en W98SE). Ik heb de UK Tech Support gemailed, maar geen antwoord. :(

Mocht je het ergens zien liggen en willen kopen, kijk ff of het een engelse versie is. Kan je misschien veel onnodig gedoe sparen... ;)

01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-12 22:35
is dit wat?

http://www.freerecordshop...ct&searchstring=creatures

edit:

laat maar, is niet meer leverbaar inderdaad

[ Voor 21% gewijzigd door stp_4 op 23-02-2004 14:29 ]

stp - PSN ID: stp_4

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
misschien moet je me maar es mailen (eelkehagen at hotmail dot com), ik heb er ooit eentje gekocht en die zal nog wel ergens liggen. K wil wel voor je zoeken, speel dat spel al lang niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door bigfoot1942 op 23-02-2004 15:43 ]

Verwijderd

Legaal is hij inderdaad niet meer leverbaar denk ik. Of dit een excuus is voor duistere praktijken laat ik aan jou over. Het is natuurlijk ook zo dat een gefikt CD'tje minder leuk is om te geven, maar als je erbij zegt dat hij niet meer leverbaar was...

Creatures 3 is er trouwens ook, ik weet niet hoe het daar mee staat. Is ook alweer een paar jaar oud.

Verwijderd

Topicstarter
stp_4 schreef op 23 februari 2004 @ 14:28:
is dit wat?

http://www.freerecordshop...ct&searchstring=creatures

edit:

laat maar, is niet meer leverbaar inderdaad
:( Frustrerend toch? Typisch zo een spel dat het altijd goed blijft doen.... o.a. voor de kids, ... en gewoon nergens te krijgen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 14:33:
Legaal is hij inderdaad niet meer leverbaar denk ik. Of dit een excuus is voor duistere praktijken laat ik aan jou over. Het is natuurlijk ook zo dat een gefikt CD'tje minder leuk is om te geven, maar als je erbij zegt dat hij niet meer leverbaar was...

Creatures 3 is er trouwens ook, ik weet niet hoe het daar mee staat. Is ook alweer een paar jaar oud.
>:) In hoeverre mag je iets duister noemen als de "gewone" weg met geen mogelijkheid lukt? >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 14:36:
[...]

>:) In hoeverre mag je iets duister noemen als de "gewone" weg met geen mogelijkheid lukt? >:)
Als het duister is, dan hoort het hier niet op GoT thuis. We willen best helpen met zoeken, maar we gaan je niet helpen met minder legale praktijken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 14:47:
[...]

Als het duister is, dan hoort het hier niet op GoT thuis. We willen best helpen met zoeken, maar we gaan je niet helpen met minder legale praktijken.
;) Dat snap ik toch. ;)

• dmace
  • Laatst online: 31-07-2022
FF zoeken, en dan vindt je DIT!

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Verwijderd

Topicstarter
De eeuwige roem zal je ten deel vallen _/-\o_

• dmace
  • Laatst online: 31-07-2022
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:17:
[...]

De eeuwige roem zal je ten deel vallen _/-\o_
is goed hoor. Ik hoop dat je nog op tijd bent. Als je zoekt op creatures vind je er vast nog wel meer, maar dit was de goedkoopste in 1 oogopslag.

Suc6 ;)

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Verwijderd

Topicstarter
dmace schreef op 23 februari 2004 @ 15:19:
[...]

is goed hoor. Ik hoop dat je nog op tijd bent. Als je zoekt op creatures vind je er vast nog wel meer, maar dit was de goedkoopste in 1 oogopslag.

Suc6 ;)
En ik maar denken dat ik verstand had van zoeken op internet..... :+ Thanx for the tip! ;)

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

* Bij V&A op T.net kan je je handelswaar kwijt *

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:26 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Pagina: 1